luni, 8 aprilie 2013

Last Week Photos (38)

Hello,hello!
A sosit vremea unei noi postari din aceasta categorie, asa ca nu va mai "tin de vorba".
 Last month Pink Box / Cutiuta Roz de luna trecuta


Flower pattern nails 

 I bought myself some flowers to cheer up this rainy day / Mi-am cumparat niste flori sa imi inveselesc ziua

What color should I paint my nails?/Cu ce culoare sa-mi fac unghiile?

 Finally the first sign that spring is coming to town/ In sfarsit primul semn ca primavara vine in oras

 Used for the manicure that will be tomorrow on my blog / Folosite pentru manichiura de maine de pe blog 

Inspired by a book / Inspirata de o carte

Subtile... / Subtil...

Aceasta a fost saptamana mea.Sper ca voi ati avut o saptamana buna si va doresc ca aceasta saptamana sa fie de 10 ori mai buna!

See U Soon!