luni, 1 aprilie 2013

Last Week Photos (37)

Hello, hello!
Am inceput o noua saptamna care sa speram ca v-a aduce intr-adevar primavara.
Cu aceasta speranta va prezint saptamana ce a trecut:
Playing with acrylic paint for nails....a super mess, a disaster.../ Juacandu-ma cu culorile acrilice ...o mare dezordine, un dezastru...
 
  I see green....I see my eyes green ...I wish they were green / Vad verde...Imi vad ochii verzi ...Imi doresc sa fi fost verzi

Nearly finished ... I'll miss Georgina / Aproape terminata ....o sa-mi fie dor de Georgina
 
 What do you think it was? / Ce credeti ca a fost?
 
  "Dragul" de UPC a pierdut semnalul şi ne tine fără tv+net+telefon
 
  I have to put these babies to work soon! / Trebuie sa pun aceste "dragute" la treaba in curand!

 Particip la campania "se cauta ambasador" organizată de @zorilestore şi #blogawards.ro

The best chocolate ever! / Cea mai buna ciocolata!

Guess what I'm cooking?It's something sweet!/ Ghiciti ce gatesc?E ceva dulce!
 
 The result: molleux au chocolat / Rezultatul: molleux au chocolat

 I was tagged by @funandi to show my #glitter #nailpolish by doing this #tag #showmeyourglitters .I found these./ Am fost tag-uita de funandi sa arat toate ojele mele glitter. Le-am gasit pe acestea.

Sad view in Herastrau park /Panorama trista in parcul Herastrau

Cam aceasta a fost saptamana mea (da, cam multe dulciuri). Incerc sa ma abtin saptamana aceasta!
Cum a fost saptamana voastra?

See U Soon!