duminică, 28 aprilie 2013

Goodies Cosmobeauty si Essence

Hello, hello!
In primul rand un calduros "La Multi Ani!" tuturor celor care au nume de floare : Florentina, Crina, Viorica,Violeta etc. Va doresc numai bucurii si impliniri, mult succes in toate proiectele.


Stiu ca ieri era ziua pentru postarea unui NOTD colaborare (tema  fiind inspired by fashion) insa timpul nu a tinut cu mine, inspiratia ocolindu-ma de asemenea!
Asa ca astazi va prezint ce mi-am achizitionat cu ocazia vizitei mele la targului expozitional CosmoBeauty si nu numai.
Sunt sigura ca ati vazut postarile fetelor care au ajuns la targ. Eu am fost atat de aiurita ca nici poze nu am facut, decat cea cu Ana Maria (Lady Divine) la standul Nyx.(see on facebook

Am plecat de acasa cu o mica lista conturata, pe care eu zic ca am respectat-o in proportie de 60%.

Prima oprire a fost la standul Orly (era chiar la intrare) unde am admirat nuantele superbe din colectiile noi inclusiv noua oja semipermanenta Shade Shifter.
M-am oprit la standul cu bunatati la 10 lei de unde eu am plecat cu 2 oje:


In general nu imi cumpar oje deschise la culoare, dar cu Beautifully Blush a fost dragoste la prima vedere :)
Asa arata pe unghiute :
Urmatoarea oprire a fost la standul NYX unde m-am dus "chitita" sa-mi cumpar un far de sprancene. 27 lei si am intrat in posesia fericitului:

La stand era prezenta Ana Maria. Ma bucur ca am avut ocazia sa o salut si sa ii urez mult succes in proiectele viitoare.

Si am dat o tura expozitiei. Am trecut pe la standul Skin79, formidabil bb cream, insa fara reducere si un pret destul de piperat (din punctul meu de vedere pentru un bb cream) de 97 lei.

La standul cu produse CHI promotiile mi s-au parut super ok, preturi intre 60 si 150 pentru diverse combinatii de produse.

La standul Inglot nebunie mare, de abia m-am putut apropia, si m-am enervat atat de tare, ca am renuntat sa mai ma uit. Astfel zis, nu mi-am luat nimic de acolo :D

Am facut o oprire la standul Calsa, de unde mi-am luat 2 oje Color Club (colectii vechi) superbe, la 8,5 lei bucata:


Imi place mult shimmer-ul pe care il prezinta in sticluta. Sper sa se vada asa frumos si pe unghiute.

O scurta oprire la standul Parisax care avea preturi destul de bune la farduri si oje (fata de site), dar am fost fata cuminte. Le-am lasat pe prietenele mele sa-si cumpere produse (oje si un blush).

O scurta oprire la standul Cosmetica Verde (produse Jordana si Milani), de unde am plecat cu 2 creme pentru picioare. Era oferta 4 creme la 10 lei, asa ca am impartit cu prietenele mele. E adevarat ca aceste creme expira in curand, intre 1 si 3 luni, dar cantitatea nu e mare :D
Alte standuri prezente:
  • Melkior - 20% reducere aplicata la casa, la produse
  • Malu Wilz 
  • Make-up Academy 
  • Konad - 20 lei placuta/ 3 buc. cu 45 lei sau alte oferte.
  • Gerocosen
  • etc.
Nu am plecat cu multe produse, parca acum imi pare rau ca nu mi-am luat inca vreo' cateva alte produse, dar in acelasi timp ma bucur [Doamne, ce afirmatie in contradictoriu! - e posibil :D].
M-am hotarat sa nu imi mai cumpar produse decat daca am ramas fara sau sunt strict necesare (si cu aceasta ocazie poate economisesc pentru un laptop nou - faptul ca am scris aici acest lucru poate ma determina si mai mult).

Dar..............
Nu m-am putut abtine sa nu trec pe la standul Essence din Crangasi de unde am plecat cu
  • blush-ul din colectia Class of 2013
  • portfardul din colectia Class of 2013

  • concealer - pe care l-am ales lunadu-ma dupa nuanta fondului de ten Stay All Day 02 Soft Nude => concelear 02 este Soft Beige- Not a Match!(am vazut acasa acest lucru, cat de aiurita sa fii!) Am sa-l fac sa mearga! :D
 
  • rujul preferat pentru mama, nuanta 31 La Multi Ani! de Florii mami!


Cam acestea ar fi achizitiile mele.
Am sa incep sa ma pregatesc pentru targul mare de cosmetica "Cosmetics Beauty Hair" , de la Romexpo din perioada 26-29 septembrie (niciodata nu e prea devreme!).

Oare atunci vor fi mai multe branduri, inclusiv unele mai importante? Oare sa visez la un stand MAC?

Voi ce standuri/firme/branduri ati vrea sa gasiti la un astfel de targ?

See U Soon!