marți, 21 ianuarie 2014

Review: Rimmel Stay Matte Mouse Foundation

Hello,Hello!
Astazi am sa va spun parerea mea despre fondul de ten spuma Rimmel Stay Matte.


Denumire Oficiala: Rimmel Stay Matte  - Liquid Mousse Foundation

Mod de prezentare: Recipient inchis sub form de tub cu capac cu sistem de insurubare, dozare prin orificiu.

Cantitate: 30 ml

Pret: intre 15 si 25 de ron

Descrierea oficiala (de pe eticheta):
Fond de ten spuma lichida,extrem de usoara,ce se armonizeaza cu tenul si confera un efect mat.

Parerea mea:

Consistenta fondului de ten este cea de spuma,usor aerata, placuta la aplicare. Nu este nevoide de o cantitate mare pentru intreaga fata.Cantitatea de pe mana a fost prea multa pentru fata, am pierdut destul de mult produs.
Acoperirea este medie spre mare,cu un finish ok,unifom,dar care la o privire de aproape poate crea efect de ten incarcat. Recomand ca dupa aplicarea fondului de ten sa tamponati fata cu un servetel , astfel se indeparteaza excesul de produs. Acest lucru imbunatateste aspectul tenului, uniformizandu-l (recomand tehnica servetelului in cazul tuturor fondurilor de ten ).



Rezistenta acestuia este buna pe ten, rezistand eroic pana la 14 ore din care cel putin 5 ore fara a aparea luciu in zona T (am un ten mixt). De cele mai multe ori aplic pudra in zona T, insa fondul de ten rezista bine si fara pudra.

Nuanta detinuta de mine este 100 Ivory,fiind cea mai deschisa. Va spun ca a fost destul de greu sa-mi aleg nuanta potrivita tenului, cea imediat urmatoare 103 True Ivory fiind foarte aproape de aceasta, consistenta spuma facand mai greu delimitarea intre nuante.Produsul nu are miros parfumat.

Perioada de valabilitate este de 18 luni de la deschidere.


Ingrediente:

Concluzie:

Imi place puterea de acoperire, rezistenta destul de buna si termenul mare de valabilitate.
Nu-mi place atat de mult consistenta spuma deoarece ma duce in eroare la cantitatea pe care trebuie sa o folosesc.
Pentru sezonul rece mi se pare un fond de ten potrivit prin prisma acoperirii pe care o ofera.
Nu cred ca l-as recumpara, poate doar daca l-as gasi la oferta (acesta a fost unul din motivele ce m-a determinat sa-l cumpar, cu 15 ron din DM in noiembrie).

Mai jos un machiaj in care am folosit fondul de ten:

Indoor - artificial light:
Outdoor - Natural Light

Voi l-ati incercat?Dar alte produse pentru ten Rimmel? 
Printre favoritele mele se numara pudra Stay Matte si fondul de ten Wake Me Up :-)

See U Soon!