duminică, 28 februarie 2016

Colectie: Rujuri

Hello,hello!
Dupa o luna de zile, un calculator virusat, un hard nou, o instalare de windows si alte cateva "probleme si solutii" revin cu partea a doua a postarii legate de colectia mea.

Asa cum va povesteam in postarea anterioara, se pare ca rujurile sunt un pic mai numeroase decat glossurile desi glosurile sunt folosite mai des decat rujurile. Paradox, nu?

Astazi va invit sa-mi cunoasteti colectia.

Voi incepe cu rujurile creion, avand cateva astfel de articole.

- Avon Lip Crayon - in nuantele Mauve Model si Risque Rose. Creioanele au un capac opac si un mecanism prin rasucire pentru a scoate culoarea din tub, scapand de chinul ascutirii acestora.

Ambele nuante au particule de sclipici, insa in Risque Rose acestea sunt mai multe si mult mai vizibile. Din acest motiv creionul nu este foarte cremos, spre deosebire de nuanta Mauve Model (preferata mea).

- ELF Jumbo Stick - pe site-ul elf sunt denumite "luciu", din acest motiv consistenta lor este mai cremoasa, iar culoarea nu este atat de intensa.
Au un capac transparent si, la fel ca cele Avon, un mecanism prin rasucire pentru a scoate produsul. 
Nuantele pe care le detin sunt Pink Umbrelas - o nuanta de roz (asa cum sugereaza si numele) si Sangria Starters - o nuanta de maro caramiziu, cu un puternic miros de ecualipt. Se poate intensifica un pic nuanta prin mai multe aplicari, insa ramane cremos dupa aplicare.


- Oriflame Lip Impact Crayon - sunt primele creioane ruj achizitionate si, desi sunt foarte cremoase, au un mare minus: trebuie sa folosesti ascutitoarea pentru a le folosi.
Sunt mai subtiri decat "rudele"altor companii. Au un miros foarte placut si sunt usor de aplicat. Rezistenta este mica spre medie.

- REVLON Colorburst Matte Balm in nunata 210 Unapologetic, s-a regsit in Beauty Kit-ul Marie Claire - video AICI.
Nuanta creionului-ruj (nu i-as spune chiar balsam, insa ingredientele hidratante isi fac simtita prezenta) este puternica, un roz cu tonuri de rosu.
Am purtat o singura data acest creion insa de abia astept sa vina vara sa il pun la treaba ;-)

Voi incepe acum sa va arat colectia de rujuri.

- MAC Viva Glam VI A18  - este o nuanta maro sidefata (lustre), care nu este foarte intensa la aplicare si se simte hranitoare. Are un miros vanilat.
Asa cum se poate observa in poza de mai jos, nu mi se pare foarte pigmentat, avand o textura "moale" si mai fluida atunci cand este aplicat (ca si cum ar avea uleiuri hranitoare).


- Collection 2000 Color Extreme - 7 Sultry - este un ruj rosu cu tonuri reci, ce pare a fi mat.

Are un miros usor fructat, o puternica pigmentare si o rezistenta medie.


- Briconti GmbH - sunt 2 rujuri venite in 2 seturi Trading. Nu sunt foarte pigmentate, insa nuantele sunt dragute si pot fi purtate cu succes in machiajele de zi cu zi.
Nu se simt uscate pe buze, se aplica uniform si rezistenta lor este mica.

 - Rimmel London - am 2 rujuri din colectia Kate Lasting Finish no. 05 si Lasting Finish Matte no. 104. Cel de al treilea ruj este cea mai noua achizitie, face parte din colectia The Only 1 si este nuanta 810 One of a Kind.

Rujurile au o rezistenta medie (nu stiu inca The only 1 cat rezista, deoarece nu l-am purtat), iar dintre toate, preferatul meu este cel mat(no. 104) pe care l-am re-achizionat fiindca primul "a facut pasi" si nu il mai gasesc.


- Maybelline -  am 3 rujuri din 3 colectii destul de asemanatoare:
*Colorsensational Popsticks in nunata 010 Pink sugar - o nuanta invizivila pe buze, mai mult un strugurel
*Colorsensational in nuanta 906 Hot Plum - o nuanta vibranta Fucsia cu o textura cremoasa
* Color Whisper nuanta 210 Oh La Lilac - o nuanta roz liliachie cu o textura cremoasa

Primul il port atunci cand nu imi gasesc strugurelul sau vreau o nuanta naturala a buzelor.
Al doilea este o pata de culoare, un ruj destul de hidratant.
Ultimul, desi nu pare foarte puternic, este pigmentat pentru nuanta pe care o ofera.Nu usuca buzele.

- Covergirl Lip Perfection 405 Fairytale & essence 03 dare to wear 


Rujul Covergirl are un finish mat, fiind o nuanta corai, cu o rezistenta detul de mare. Dupa o purtare de aprox. 4 ore tinde sa imi usuce buzele.
Rujul essnece este o nuanta de rosu cu subtonuri reci, cu o textura cremoasa.

- YSL Rouge Volupte nuanta 9 Caress Pink si Volupte Perle in nuanta 108 Celestial Mauve

Ambele nuante sunt foarte cremoase si se aplica usor, oferind hidratarea de care este nevoie.
Prima nuanta este un roz inchis cu tonuri de caramaziu, iar a doua este un roz foarte deschis cu tonuri reci movulii.
Aplicarea este foarte usora datorita texturii cremoase.

- Avon -  am destul de multe rujuri avon :
*Colour Style in nuata Blonde sun
*Color Trend  in nuanta Adorable
*Exstra lasting in nuantele Eduring Wine si Totally Twig
*Shine Attack in nuanta P103Natural Glow
*Ultra Beauty in nunata Totally Twig

Rujurile sunt ok, cu exceptia Shine Attack care nu imi plce. Faptul ca are culoarea in mijloc nu il ajuta, culoarea nu se distribuie uniform pe buze. Inteleg ideea din spate, partea transparenta asigurand hidratarea, insa lipsa distriburii uniforme a culorii il face un produs esuat.

Preferatul meu este Enduring Wine care din pacate nu se mai gaseste in catalog. Rezistenta lui este destul de buna, pana la 6 ore daca nu manaci.

- Yves Rocher Ruj Hidratant - 51 Beige Vanille si 61 Rose Galica
Rujurile sunt cremoase si ofera o senzatie de hidratare. Rezistenta este mica spre medie.

- Oriflame Love Nude, L' Oreal Caresse 201 Flirty Violet & Sephora Rouge Shine 39
Rujul Oriflame are un concept hidratare si culoare, partea alba fiind un balasam hranitor. Spre deosebire de cel de la Avon acesta e gandit mai bine, avand culoare atat in centru (inimioara) cat si pe margine, oferind o mai buna distribuire a culorii pe buze.
Rujul L'Oreal este foarte cremos, iar nuanta este diafana, fara putere mare de acoperire, dar vizibila pe buze.
Rujul Sephora are o acoperire mare fiind, asa cum ii spune numele, lucios. Are o nuanta maronie.


- Rujurile Kiko Smart Lipstick 913 si 914 si Unlimited Stylo nuanta 13. Pentru mai multe detalii va rog sa cititi review-ul acestora AICI

Se spune ca nuanta 914 Amarath este un dupe al nuantei MAC Rebel.


Cam acestea sunt rujurile colectiei mele, iar acum ca vi le-am prezentat imi doresc sa le port mai des.
Am cateva favorite, nuantele nude fiind cel mai des purtate, insa as vrea anul acesta sa fiu mai indrazneata si sa port nuantele mai puternice mai des, in machiaje de zi cu accentul pe buze.

Care sunt favoritele voastre din coelctia mea?
Dar din colectia voastra ce indragiti mai mult?

See U Soon!