miercuri, 17 aprilie 2013

TAG: This or That?

Hello, hello!
Ar fi pacat sa treaca saptamana aceasta fara un TAg, nu-i asa?
Astfel dau curs acestuia imprumutat de la Diana , tag care mi-a placut imediat ce l-am citit.
Sa dam curs intrebarilor:


1. MAKE-UP
Blush sau bronzer?  Categoric blush. Ador culorile diferite pe care le poti cumpara. Bronzer nu am decat unul si il folosesc pentru contur (cam putin totusi).

Luciu de buze sau ruj?  Categoric luciu de buze.Am destule. Cu rujul nu prea ma inteleg, aplicarea acestuia astfel incat sa arate perfect = lucru tare greu de facut. In plus  imi plac buzele cu aspect lucios :)

Eyeliner sau rimel? Greu, pentru ca le folosesc pe amandoua, dar as alege rimel.Rimelul iti poate schimba privirea.

Fond de ten sau corector? BB cream se poate?? Ok, fond de ten :)

Farduri in culori neutre sau colorate?  Color all the way, baby! Da, imi plac colorate, ca dovada, nu am nicio platea in nuante nude :(

Farduri presate sau pulbere?  Presate, nu de alta, dar sunt neindemnatica si le pot varsa pe jos pe cele pulbere :D

Pensule sau buretei?  Pensule. Marea mea descoperire la care nu renunt nici cand sunt "plecata in deplasare" :)


2. NAILS
OPI sau China Glaze?  Tare greu de ales, dar as merge pe China Glaze pentru ca sunt mai ieftine si varietatea de culori mi se pare un pic mai mare decat la OPI.

Lungi sau scurte? Lungi, visez sa am unghii lungi de cand sunt mica. Rar se intampla sa fie toate lungi la aceeasi lungime :(

Acrilice sau naturale?  Cu toate ca unele din cele acrilice sunt superbe,afecteaza prea mult unghia naturala asa ca optez pentru cele naturale.

In culori deschise sau inchise? Inchise. 

Cu model sau fara? Ambele variante, mai des cu model :D

3. BODY
Parfum sau spray de corp? Parfum + spray de corp+lotiune din aceeasi gama :d

Lotiune sau unt de corp?  Ulei?? :D Of-ul meu cel mai mare e sa ma dau cu crema de corp, aleg varianta cea mai light , lotiunea :D

Gel de dus sau sapun?  Gel de dus! Sapunul imi usuca pielea foarte mult.

4.FASHION
Blugi sau colanti? Oricat de bine m-as simti in colanti, in general port blugi (fiind usor complexata si de greutatea mea :D )

Maneca lunga sau scurta? Depinde de anotimp, dar in general lunga.Prefer sa ma imbrac mai gros si sa dau jos, decat sa-mi fie frig.

Rochii sau fuste?  Rochii fara numar, si apoi fuste, si apoi pantaloni :D

Dungi sau carouri?  Niciunele, dar fortata de imprejurari aleg carourile.

Slapi sau sandale? Sandale. Sunt si mai elegante, si am si o mica problema cu slapii, imi ies din picioare ( am distanta un pic mai mare intre degete).

Esarfe sau palarii?  Amandoua. Am multe esarfe, dar si multe palari/sepci.

5.HAIR
Ondulat sau drept? Bucle, bucle cat mai multe. Daca  l-as fi avut ondulat natural, poate l-as fi vrut drept, dar la cat de lipsit de volum e in general parul meu, buclele sunt salvatoare!

Coc sau coada de cal?  Coc in general, sub diverse forme. In ultima vreme sunt indragostita de "socket bun".

Agrafe de par sau clestisori?  Clestisori :D

Fixativ sau gel de par?  Fixativ.

Lung sau scurt?  De mica am visat la par lung, si l-am avut pana in clasa a 10-a , cand de la parul meu lung pana la mijloc (si nu exagerez) l-am taiat scurt, scurt, pana la urechi. Nu mi-a parut rau, am avut capul mai usor, par mai usor de aranjat etc. Insa tot visez la par lung, cu volum si bogat ( not happening). Momentan il las lung , cel putin pana iar imi vine vreo' idee si il tund :D

Deschis sau inchis la culoare?  Prefer nuantele mai deschise sau naturale,insa nu cele de blond. Evit pe cat posibil negrul. Ador roscatul :d

Breton pe o parte sau toata fruntea?  Le-am experimentat pe amandoua si eu zic ca cel intr-o parte. Am primit complimente si pentru cel pe frunte, insa acesta din urma a fost mai greu de aranjat si intretinut pentru mine :d

Prins sau desfacut?  Pe cat ador parul lung, pe atat de greu imi este sa il tin desfacut. Sunt o persoana care transpira si se incalzeste repede, asa ca parul desfacut ma incomodeaza. In plus cand e desfacut am tendinta sa tin mana in el (il ingras si mai repede).

6.RANDOM
Vreme insorita sau ploioasa?  Soare, soare ....

Vara sau iarna?  Vara!

 Toamna sau primavara? Amandoua :d

Ciocolata sau vanilie?  Vanilie!

Gata, am terminat cu alesul.
In speranta ca nu v-ati plictisit citind, va invit sa faceti si voi tag-ul sau sa imi spuneti in comentarii alegerile voastre :).

See U Soon!