miercuri, 3 aprilie 2013

TAG: 100 lucruri de facut inainte de sfarsitul vietii

Hello, hello!
Am preluat ideea acestei postari ( am sa-l numesc TAG) de la Flori care mi-a dat tema de gandire.
Care sunt cele 100 de lucruri pe care ai vrea sa le faci inainte sa mori?
Am sa va prezint lucrurile mele, multe din ele foarte greu de realizat (aproape imposibil, dar nu zic niciodata "niciodata").
Ordinea este aleatoare, nu ordinea in care mi le doresc cel mai mult.
  1. sa-mi fac un tatuaj
  2. sa vizitez Mexicul
  3. sa ma casatoresc
  4. sa am o casa cu curte si gradina
  5. sa am super dressing
  6. sa invat germana
  7. sa citesc cat mai multe carti
  8. sa fac un curs de mak-up artist
  9. sa am 3 copii
  10. sa am multe rochii
  11. sa invat foarte bine photoshop-ul
  12. sa vizitez toata America de Nord
  13. sa am o bucatarie utilata si plina de toate cele necesare
  14. sa am toate ojele dorite
  15. sa vizitez Australia, Oceania, India, Japonia
  16. sa invat sa dansez dansuri de societate si latino
  17. sa particip la Carnavalul de la Rio
     
  18. sa traiesc o perioada in Spania (Madrid sau Barcelona)
  19. sa invat sa inot
  20. sa fiu slaba
  21. sa joc intr-o piesa de teatru
  22. sa fac un curs de fotografie
  23. sa am un super aparat foto
  24. sa am un laptop performant
  25. sa am un iphone/ samsung 3/ cel mai nou telefon :D
  26. verile sa mi le petrec la mare/ocean
  27. sa vizitez Disneyland si studiourile Universal
  28. sa petrec o zi intreaga intr-un parc de distractii gen Six Flags (nu Disney :D)
  29. sa sar cu parasuta
  30. sa invat sa pilotez un avion
  31. sa invat sa conduc
  32. sa conduc un bolid F1(asta dupa ce invat sa conduc =])
  33. sa am o biblioteca (efectiv camera sa fie biblioteca plina cu carti noi)
  34. sa merg pe motocicleta
  35. sa fac bungee jumping
     
  36. sa invat sa fac injectii
  37. sa invat sa merg pe role
  38. sa-mi iau o bicicleta
  39. sa am un cerc de prieteni adevarati
  40. sa vizitez cat mai multe muzee in lume (Paris, Londra, St.Petersburg, Roma,Viena, Moscova etc)
  41. sa vizitez Las Vegasul si sa joc la pacanele :D
  42. sa vad Cirque du Soleil
  43. sa vad un concert Celine Dion
  44. sa castig un premiu mare
  45. sa il cunosc pe Mario Casas
  46. sa vand bijuterii confectionate de mine
  47. sa fiu in stare sa cant la vioara, pian si nai
  48. sa pictez un tablou
  49. sa am curaj in toate situatiile
  50. sa vorbesc fluent 5 limbi straine
  51. sa scriu si sa tiparesc romane de dragoste
  52. sa particip la un show de moda
  53. sa vizitez toate capitalele Europene
  54. sa am un pat cu baldachin
     
  55. sa am un hamac in curte
  56. sa inventez ceva
  57. sa mai particip la un concert RBD
  58. sa am un par lung, bogat si sanatos
  59. sa fac baie intr-o cada cu lapte
  60. in vacante si de sarbatori sa se stranga toata familia la un loc
  61. sa invat sa crosetez
  62. sa stiu sa fac sosoni de lana 
  63. sa fac o calatorie in spatiu
  64. sa merg la un spa
  65. sa le cunosc personal pe youtube-eritele mele preferate (Missglamorazzi, Fleur de Force, Zoella, Pixiewoo,Tanya Burr, Kandee Johnson)
  66. sa invat sa patinez
  67. sa invat sa schiez
  68. sa mai plec in deplasari pentru concursuri cu echipa
  69. sa invat html
  70. sa imi vopsesc parul int-o culoare indrazneata (roz,mov,verde,albastru)
  71. sa-mi fac operatie la ochi, sa scap de ochelari
  72. sa petrec o luna pe o insula din Maldive/Belize/Bora Bora/Indonezia
  73. sa creez un parfum si o gama aferenta ( gel dus, lotiune corp)
  74. sa am o ceainarie
  75. sa am o ferma de pepeni galbeni :D
  76. sa invat greaca
  77. sa urc in Burj-al-Arab
  78. sa fiu stewardesa
  79. sa particip la Jocurile Olimpice (spectator sau sportiva )
  80. sa imi iau brevet de scufundator
  81. sa am o casa terpie in culori ( adica sa am cate o camera in culori diferite, una verde, una mov, una galbena etc.)
  82. sa am multi followers
  83. sa traiesc astfel incat sa apuc urmatoarea eclipsa totala de soare vizibila pe teritoriul tarii noastre, in Bucuresti (precum cea din 1997)
  84. sa fiu nasa de botez
  85. sa am un catelus dragut si ascultator
  86. sa fac sarituri cu schiurile
  87. sa pilotez un elicopter
  88. sa vizitez piramidele
  89. sa invat sa fiu croitoreasa 
  90. sa fiu in public la emisiunea lui Ellen
  91. sa fiu in publicul live dintr-un sitecom
  92. sa-mi fac cumparaturile dintr-un Walmart
  93. sa-mi iau cat mai multe lumanari parfumate ( din cele bune gen yankee candle, bath&Body etc.)
  94. sa regizez un film 
  95. sa fiu vocea pentru un personaj de desene animate
  96. sa am o bijuterie cu tanzanit
     
  97. sa primesc un Oscar
  98. sa fiu tester de pantofi
  99. sa ajung sa-mi cresc nepotii mari
  100. sa reusesc sa bifez cat mai multe de pe lista
Ok..recunosc a fost o tema foarte grea si majoritatea sunt destul sau foarte de greu de realizat, dar asa mi-as dori.Restul depinde de mine, de circumstante, de noroc, de sansa etc.
Poate cand o sa ajung la 90 de ani (sa speram ca ii prind) am sa imi amintesc de lista si am sa incep sa bifez.

Voi ati trece in lista ce fel de dorinte?
Daca doriti va invit sa faceti acest tag.De abia astept sa vad tag-urile voastre .

See U Soon!