miercuri, 24 aprilie 2013

Versatile Blogger Award

 
Hello, hello!
Ieri am primit acest premiu/tag din partea Carlei, careia ii multumesc pe aceasta cale.
Am sa incerc sa indeplinesc si eu conditiile, cu  toate ca la unele nu ma voi putea conforma :D
Edit: Ii multumesc si lui Charlote pentru nominalizare!
 Iata regulile:

1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggerițe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmărești constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunța.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

1. Multumesc Carla 
Multumesc Charlote
2. Dati clik pe numele Carlei
3. Hm...15 sunt foarte multe, multe dintre ele deja fiind nominalizate, astfel am sa selectez 5 la numar (sper sa nu va suparati, iar daca aveti blog va invit sa preluati acest premiu/tag)

Laura
Aurora Toma
Ionny
Dee
Buburuza cu atitudine

4.Bifat
5. Sa vedem ce mai pot spune despre mine:
-imi plac foarte mult rochiile
-am 10 medalii din vremea cand faceam sport
-visez la un McBook/iMac
-imi place limba spaniola/ spaniola Latino America
-port ochelari
-imi plac mai mult semintele de dovleac decat cele de floarea soarelui
-cand eram mica eram fana Gaz pe Foc =]

Acestea fiind spuse, va invita sa-mi impartasiti cel putin un lucru despre voi :)

See U Soon!