marți, 16 aprilie 2013

Review: Papuceii ZorileStore

Hello, hello!
Nu am apucat sa va spun vineri, insa am primit papuceii pe care i-am dorit din campania "Se cauta Blogger Ambasador ZorileStore".
Happy happy me!

Joi am fost instiintata pe mail ca a mea comanda a fost procesata,iar vineri curierul deja a ajuns cu coletul.
Asta da promtitudine!
Stiu deja ca datorita numarului foarte mare de inscrieri, mult peste asteptari, campania a intampinat mici dificultati, fie cu termenul de livrare, fie cu produsele existente in stoc.
Din fericire, eu am primit exact ce am cerut (tine-ti minte?). Era vorba de o perche de papucei GRENDHA pentru femei TRENDS FEM EXP FF.


Mod de prezentare: 
Au sosit ambalati intr-o cutie foarte draguta, vesela si colorata.
Pentru mine faptul ca au venit in cutie constituie un mare plus avand in vedere ca eu imi depozitez incaltamintea in cutii.

Pret: momentan sunt in categoria celor primiti gratuit in cadrul campaniei "Curatenia de primavara", insa pe cutie este afisat pretul de 142 ron.

Descrierea ZorileStore:
"Doamnele si domnisoarele care isi doresc un model elegant si feminin pentru sezonul estival vor adora papucii Trends Fem Exp FF. Partea superioara este prevazuta cu doua curele rezistente, impodobite cu o fundita si un buton auriu central, pentru un plus de eleganta si stil. Talpa este confectionata din cauciuc, material care asigura o aderenta excelenta pe orice suprafata. Completati-va vestimentatia cu papucii Trends Fem Exp FF, nu veti regreta!"
Parerea mea:
Prima impresia lasata de acestia la deschiderea cutiei: "Vai ce draguti sunt!".
Fundita este adorabila, confectionata dintr-un material diferit de cel al baretelor, atragand rapid privirea.
Baretele din fata sunt din PVC lucios, cu bareta intre degetul mare si urmator.
Prima senzatie cand i-am incaltat a fost ca ii voi scapa din picior, baretele fiind destul de in fata, in apropierea degetelor.
Insa dupa ce i-am purtata aproape toata ziua prin casa, am scapat de aceasta senzatie. S-au adaptat bine formei mele a piciorului, fiind ficsi, nealunecand niciodata din picior.
Talpa desi pare usor rigida este in realitate moale,necauzandu-mi bataturi.
Nu am avut probleme nici cu bareta dintre degete, dar recunosc nu am mers mult pe jos, ci doar in casa unde i-am purtat in jur de 10 ore.

Compozitie/Material:
PVC cu talpa exterioara din cauciuc.

Concluzie:
Sunt foarte multumita de papuci, le multumesc celor de la ZorileStore pentru aceasta campanie.
Trebuie sa recunosc ca sunt o persoana riguroasa cand vine vorba de cumpararea incaltamintei.Dupa multe experiente neplacute, in ultima vreme tind sa-mi cumpar produse din piele pentru ca de cele mai multe ori sunt bine lucrate,durata de viata e mai mare si raportul calitate pret e mult mai bun.Nu ma avant la incaltaminte din piele foarte scumpa, cand pe bani mai putini gasesc lucruri la aceeasi calitate la producatorii romani.
De ce fac aceasta paranteza? In conditiile in care ar fi trebuit sa imi achizitionez acesti papuci, mai mult ca sigur nu as fi dat pe ei pretul afisat pe cutie, 142 ron, avand in vedere ca nu sunt de piele.Poate o suma de 60-80 de lei as fi dat pe ei.
In schimb experienta avuta cu cei de la ZorileStore ma face sa le cercetez site-ul mai amanuntit, sa descopar si alte tipuri de incaltaminte si, pe viitor, sa plasez o comanda pe site-ul acestora, fiind multumita de modul de livrare si de perechea de papuci primita.
Acum regret ca nu l-am descoperit cu ceva ani in urma, cand eram sportiva, pentru a-mi cumpara incaltarile necesare pentru joc.

Voi ati comandat vreodata de la ZorileStore?

See U Soon!