duminică, 7 aprilie 2013

Favoritele lunii martie 2013

Hello, hello!
A venit vremea sa va prezint produsele mele favorite din prima luna de primavara, luna martie.
Stiu ca am intrat de ceva vreme in luna aprilie, dar nu puteam sa nu va prezint preferatele mele.
Si in aceasta luna am redescoperit cateva produse ce erau uitate prin lucrurile mele si ma bucur ca am reusit sa le mai dau o sansa.

In materie de make up mi-au placut:
Fondul de ten de la essence Stay all Day. A fost printre primele produse achizitionate de la eesence.
Se aplica usor, are o acoperire buna (medie) si un finish superb pe fata.Rezistenta este foarte buna, tinde spre cele 16 ore.
Blush-ul si bronzerul de la e.l.f.. L-am achizitionat de la un blog sale, dar sunt multumita de el, mai ales ca e 2 in 1. Inca invat sa conturez, dar stiti cum se zice, practica si repetitia sunt mama invataturii.
Pentru fata ador mostra mea de Maybelline Mineral Touch Powder Fundation care din pacate e pe sfarsite si din cate am inteles nu se mai produce la noi (ii gasisem varianta de pe piata noastra). Asa e ghinionul meu.
Are o acoperire foarte buna (poate fi purtata si fara fon de ten - e un fond de ten pulbere),dar imi place acoperirea si finish-ul pe care le da peste fond de ten.
Pentru ochi am folosit primer-ul de la essence I Love Stage, care nu este grozav, adica dupa 12 ore fardul tot se strange in pliu, dar sunt multumita ca timp de minim 6 ore isi face datoria.Si momentan nu am altul :P
Am reusit sa ii gasesc o intrebuintare si acestui fard essence din colectia Snow Jam. Pe toata pleoapa e imposibil de aplicat (cel putin eu am reusit foarte greu sa lucrez cu el) din acest motiv l-am folosit ca si tus pe pleoapa superioara. Imi place rezistenta lui.
Pentru sprancene folosesc creionul essence in nuanta dark brown. Rezistenta lui e fantastica.
Pentru buze am folosit mult lip balmul Snow Jam care da o usoara colorare crem roz foarte subtila.Cu un contur roz se vede superb.

In materie de ingrijire,pentru demachierea fetei am folosit Bioderma Sensibio H2O, pe care cred ca toata lumea o foloseste sau a auzit de ea:
In sfarsit mi-am achizitionat si eu deodorantul Mitchum, care ofera o protectie foarte buna, M-am convins insa ramane sa il testez si pe vreme calda cand v-a veni vara. Pana atunci pe lista mea ramane.
Mi-am luat varianta cu parfum si as fi vrut sa nu fac lucrul acesta. Nu miroase rau, dar dupa un timp pe mine ma agaseaza aceste parfumuri.

Asa cum ati aflat si din tagul I ♥ Spring TAG! aroma mea preferata in aceasta primavara este B.U. Hippy Soul:
In materie de unghiii,deja stiti ca nu va pot da o oja preferata (le schimb foarte des) insa va spun produsul meu minune de intarire a acestora. Este vorba de essence studio nails: ultra strong nail hardener:
Trebuie utilizat maxim 3 saptamani, dupa care trebuie facut pauza. De asemenea dupa 2 zile, se face pauza 1 zi.

Cam acestea au fost produsele mele favorite in luna martie.
Voi ce ati preferat in prima luna de primavara?

See U Soon!