marți, 23 aprilie 2013

Swatch: Essence Class of 2013

Hello, hello!
Dupa cum bine stiti de pe facebook colectia essence Class of 2013 de oje a intrat in posesia mea. Yupii!Una dintre oje v-am prezentat-o in postarea de sambata, insa am sa va prezint swatch-urile tuturor in postarea de astazi.
Colectia are 4 oje plus un top coat stralucitor 01 College Hero.

01 Blues of Beeing Cool
Pe unghii este aplicata in 2 straturi, pe inelar 2 straturi din College Hero, iar deasupra pe post de top coat essence studio nails ultra strong nail hardener.
Pentru un rezultat bun e nevoie de 2 straturi, poate 3.




02 School's Out Forever
Aplicat in 2 straturi, pe inelar top coat-ul College Hero in 2 straturi,deasupra top coat cu uscare rapida de la Kallos.
Oja are un shimmer discret care se vede mult mai intens in sticluta.





03 Ready For Rush Week?
Aplicat in 2 straturi, pe inelar 2 straturi de top coat College Hero, top coat uscare rapida Kallos.
Cea mai buna acoperire in 2 straturi.










 04 Alpha Better Gamma
Aplicat in 2 straturi, pe inelar 2 straturi din top coat-ul College Hero, top coat cu uscare rapida Kallos.
Prezinta un shimmer foarte discret.





Cateva batai de cap in ceea ce priveste aplicarea am avut cu 01 din punct de vedere al capacitatii de acoperire.Iar cel mai usor de aplicat mi s-a parut 03.
Culoarea care m-a cucerit definitiv este 04.

Voua care va place cel mai mult?

See U Soon!