joi, 28 iunie 2012

Să cunoaştem: Google Doodle





Hello, hello!
Aceasta nu este tocmai o postare din categoria Beauty, dar nu doresc ca acest blog să se îndrepte strict către aceasta zonă, mi-ar plăcea să încep să am postări pe teme variate. Asa că iată-ma!

Astăzi vreau să vă vorbesc despre Google Doodles, acele desene haioase, complexe, şi elaborate pe care google le afișează pe post de siglă atunci când în lume se sărbătoresc diverse evenimente. Îmi aduc aminte că eu le-am descoperit prin 2007 şi de atunci sunt fascinată de ele, mai ales de ingeniozitatea de care dau dovadă artiştii în realizarea acestora.
În ultimii 2 ani au devenit mult mai complexe, ele fiind realizate şi sub formă de filmuleţe. Acestea diferă pe zone geografice, ţări şi sărbători naţionale.De multe ori am observat google doodle pe care google.ro nu le afişează. Aşa că periodic fac o vizită paginii google dedicate acestora să văd ce am ratat. Vă invit şi pe voi să aruncaţi un ochi: GOOGLE DOODLE



 Astăzi google.ro îl sărbătoreşte pe dirijorul şi compozitorul român Sergiu Celibidache, născut la Roman în 1912.După perioada copilăriei şi adolescenţei petrecute la Iaşi unde ia lecţii de pian, se mută la Bucureşti pentru a urma cursurile Universităţii din Bucureşti - secţia filosofie şi matematică.
În 1936 pleacă la Berlin pentru a studia la Academia de Muzică. A fost dirijorul Orchestrei Filarmonice din Berlin din 1945 pâna în 1954, după această perioadă dirijând renumite orchestre simfonice europene. În 1979 este numit Director Muzical General al oraşului Munchen şi dirijor permanent al orchestrei filarmonice a oraşului.

S-a stins din viata in anul 1996 in apropierea Pariuslui, la resdeinta lui din comuna franceza La Neuville-sur-Essonne.

Sursa: WIKIPEDIA .


Cum vă spuneam, ador google doodles nu numai din punct de vedere estetic, ci şi din prisma oportunităţilor oferite: de a cunoaşte şi afla date despre personalităţi, evenimente pe care, mai mult ca sigur, nu aş fi stat să le caut ( mai ales în zilele noastre, cand activităţile cotidiene şi foremele de distracţie existente "îţi iau ochii").

Sper că nu v-am plictisit cu această postare şi aştept părerile voastre despre ea. Voi încerca să am o astfel de postare cel puţin o dată pe săptămană , pe teme diverse, întrucat şi eu mai am o groază de descoperit.

See U Soon!