marți, 2 aprilie 2013

Goodies: Ultima perioada

Hello, hello!
De mult nu v-am mai prezentat bunatatile pe care le-am primit sau mi le-am cumparat (asta si pentru ca am incercat sa nu mai cheltuiesc banutii :D)
Insa a venit vremea sa va arat.


In primul rand am fost foarte norocoasa saptamanile trecute si am castigat 2 premii.Unul pe pagina de facebook a lui Jo: Jospehine World impreuna cu Essence Romania, oje pe care vi le-am prezentat si in postarea de sambata.
Astazi am ridicat de la posta si premiul castigat pe blogul Carlei si am descoperit urmatoarele minunatii:
  • gelul de dus cu cafea Yves Rocher - de care mama s-a indragostit
  • 2 oje Leydi (primele mele oje) in nuantele 718 si 720
  • 2 oje Classics Glamour in nuantele 132 si 211
Am plasat si o comanda la Avon, unde am achizitionat urmatoarele:
  • gelul de dus cu goji
  • creionul super shock in nuanta Aqua Pop
  • setul de bijuterii Hilary (in care floricica se poate desface :D)
Intru-cat pudra mea Flormar mi se pare prea inchisa pentru aceasta perioada mi-am luat mult laudata Stay Matt e de la Rimmel in nuanta 005 Silky Beige. Sper sa se potriveasca.Urasc sa cumpar din magazine la lumina artificiala, rar nimeresc nuantele(in poza de mai jos se vede foarte inchisa si din cauza "cutiutei" mele pentru pozat).
Am facut o vizita si magazinului nou deschis pe Blv. Nicolae Balcescu din capitala cu produse de prin lume adunate la preturi destul de bune.
Mi-am luat 2 esarfe, una roz (10 lei) si una neagra cu ....semnul pacii :D (20 lei), un portofel mic, dublu cu steagul Angliei (9 lei) si un inel tare dragut, reglabil (8 lei).

Urmarind continutul cutiei Pink Box din luna Martie m-am decis sa o comand si eu.
Din pacate am avut parte de o mica dezamagire. Va spun imediat despre ce este vorba.
Cutiuta mea a continut:
  • spray B.U. Free - destul de dulce pentru gustul meu (arome de flori de portocal,extract de pere,floare de lotus,iasomie roz,mosc,vanilie,ambra)
 
  • pasta de dinti cu efect de albire Pearl Drops
  • condiment Galangal
 
  • o mostra de sampon si o mostra de balsam nutritiv Keune
  • si ultima parte, of-ul meu, trebuia (sau asa a fost in livrarile din prima parte) o crema de fata - motivul principal pentru care mi-am luat cutiuta. In schimb eu am primit o oja de la Inglot. Si-mi pare si nu-mi pare rau.Nu-mi pare rau, ca doar ma stiti cu ojele, dar imi pare rau caci eu vroiam crema :D  Are sens ce spun?Ma bucur ca e o nuanta placuta pe care nu o mai am.
Cam acestea au fost ultimele mele achizitii, destule am sa zic eu...
Voi ce aveti nou printre bunatatile voastre?

See U Soon!