luni, 8 aprilie 2013

TAG: Beauty things I suck at

Hello, hello!
De ceva zile circula acest tag prin blogosfera si m-am gandit sa va spun si "bataile" mele de cap :)



  • coditele de tus - bataia de cap a majoritatii dintre noi. La ochiul drept imi ies fantastice, la stangul....orice numai  bine nu ies.Cand zic codite ma refer la un singur tip de codita, nu la "scheme" complicate gen cat eyes etc.
  • conturing - inca ma lupt sa fac un contur ok, am impresia ca se vede urat dunga , ca iese in evidenta etc
  • conutrul de buze perfect - folosesc creioane in nuante nude pe care de cele mai multe ori le integrez/acopar/camuflez cu rujul. 
  • nu sunt in stare sa imi dau forma la unghii.Ma duc la manichiura sa le dau forma cam odata pe luna. Daca mi se rupe una, vai de capul meu. Ma straduiesc sa ii dau o forma, cat de cat, dar mai mult de atat nu pot.
  • nu sunt in stare sa fac o manichiura french. Nu iese si nu iese, punct. Ce daca exista ajutoare, benzi, stampile etc. Nu ies drepte!!
  • aplicarea genelor false. Am incercat o singura data, a fost dezastru. De atunci tot zic, tot zic si nu am reusit. Dar nu am sa ma las, doar sa pun mana pe un lipici bun si am sa exersez :D
  • nu sunt in stare sa-mi fac singura impletituri,nu ca as stii foarte multe tipuri sau foarte bine, dar in parul prietenelor ies fantastic cand le fac. Daca ma apuc sa-mi fac mie, nu mai stiu directia ...
  • nu ma dau cu crema de corp. Cand ies de la baie "hai sa ma dau cu crema", pana ajung in camera mea (3 pasi) deja ideea a zburat. Nu stiu de ce e o corvoada asa de mare, dar rar duc aceasta sarcina la indeplinire.
  • nu prea termin produsele comsetice ce imi plac mult. Daca vad ca mai e o cantitate mica din ele evit sa le folosesc, devin "zgarcita" cu ele, sa nu se termine. Nu stiu de ce, ca doar pot sa-mi iau altele, dar asta e comportamentul meu initial. Incer sa scap de aceasta hiba :P
Momentan acestea imi vin in minte. Sunt sigura ca mai sunt cateva...
Voua ce nu va iese?

See U Soon!