luni, 29 aprilie 2013

Last Week Photos (41)

Hello, hello!
Va vine sa credeti ca mai e un pic si vine iepurasul?
Si apoi inca un pic si mancam cirese, iar apoi....etc.
Zboara timpul repede :)
Sa va prezint saptamana mea:
La mulţi ani sarbatoritilor de astazi, Georgeta, Georgiana, Geta, Gigi,Gicu, Gheorghe, Ghiţă etc. Să aveţi o zi superbă.


 Swatches Essence Class of 2013.More pictures HERE

  Finished my first bottle of #Bioderma #sensibio #H2O. Hm...I still have no precise opinion about it.

Super hot day today, the lilac is bloomed

 I think I have a new favorite color: green mint

La Cosmobeauty România, la standul Nyx am intalnit-o pe Ana Maria, alias Lady Divine. 

Pampering time...

New to my nailpolish collection

One a clock a.m. and I'm washing my make-up brushes

La mulţi ani sarbatoritilor de astăzi, cei cu nume de flori: Florentina, Florin,Bujor, Violeta, Viorica, Crina etc. Să aveţi i zi superbă alături de cei dragi! 

 Inspired by the left picture, I've made my own jar :P (via @zozeebo tumblr).Hope it will be full soon :p
Hunger Games movie tonight on Pro Tv

Dinner is always better with a glass of wine

O saptamana plina as spune eu. 
Voi cum ati petrecut saptamana si in special weekendul?

 PS: Mi-am deschis cont de tumblr.
Ma puteti gasi AICI , in partea dreapta a blogului sau dupa nume: "abyukina".


See U Soon!