miercuri, 25 septembrie 2013

NOTD: p2 SAND STYLE Confidential

Hello, hello!
Nu stiu daca va aduceti aminte de aceasta poza postata pe facebook cu bunatatile aduse de prietena mea din Germania, insa astazi am sa va arat una dintre oje.
Este vorba de p2 Sand Style in nuanta 05 confidential.

I don't know if you remember this picture from Facebook with the goodies my friend brought me from Germany, but today I'll show you one of the nail polishes.
I'm talking about p2 Sand Style in 05 confidential.

Cred ca toata lumea cunoaste aceasta oja, dar eu tot am sa v-o arat.
Aceasta face parte din colectia lor Sand Style (similara cu OPI  Liquid Sand - daca vreti sa vedeti OPI Stay the Night o puteti vedea AICI). Imi place mult culoarea si faptul ca e usor "sclipicioasa" (are glitter albastru, mov,argintiu si  auriu in componenta).

I think that almost everyone knows this nail polish, but I'm still going to show it to you. 
This one is part of their sand style collection (similar to OPI liquid sand - you can see OPI Stay the Night HERE). I like the color a lot and the fact that it has a sparkly look (with blue, purple,gold and silver shimmer).

Aplicarea se face usor si, desi am aplicat-o in doua straturi, unul singur acopera foarte bine unghia si creeaza efectul texturat.
The application is easy and although I've applied two coats,one coats covers very well the nail and creates the effect.
Sunt bucuroasa sa spun ca indepartarea ei se face mult mai usor decat in cazul celor de tip glitter si asta reprezinta un plus pentru mine.
I'm glad to say that removing it is not as hard as removing glitter and that is a plus for me.
In curand voi mai avea o oja din aceasta colectie.In momentul in care o voi primi am sa va arat nuanta.
Soon I'll be having one more shade of this collection, I'll tell you when I'll have it what shade is .

Va plac acest tip de oje?
Do you like these nail polishes, the sand ones?

See U Soon!