luni, 23 septembrie 2013

Monday Bues: WET GLITTER

Hello, hello!
Pentru postarea de astazi am pregatiti o manichiura combinata.
Daca ma urmariti pe instagram (@abyukina) stiti ca saptamana trecuta am achizitionat cateva oje.E timpul sa va arat doua dintre acestea.
For today Monday's post I've prepared a combo manicure.
If you follow me on instagram (@abyukina) you know the past week I've bought a few nail polishes. It's time to show you two of them.

Este vorba de Flormar Wet Look WL01 si Orkide 715.
I'm talking about Flormar Wet Look in WL01 and Orkide 715.

Oja Flormar face parte din cea mai noua colectie disponibila in magazinele din Romania.Culoarea ce am ales-o este WL01, o nuanta de bleu pal.Colectia numita Wet Look promit un efect de unghie umeda,ultra lucioasa, cu finisaj de lunga durata.
The Flormar nail polish belongs to their newest collection available in stores in Romania.The colour I've chose is WL01, a pale blue.The collection called Wet Look promises to have a look of wet nail with  ultra long lasting glossy finish.


Dupa cum puteti vedea are un aspect lucios.Din pacate puterea de acoperire nu este prea buna.In pozele de mai sus am aplicat doua straturi.
Acest lucru nu m-a deranjat foarte mult deoarece pe varful unghiilor am aplicat Orkide 715, un mix cu glitter albastru, mov si argintiu.
As you can see the nail polish has a glossy look. Unfortunately the coverage is not that good. In the above pictures I've applied to coats.
But that didn't bothered me that much because I've applied on the tips of my nails ORKIDE 715, a mix of  blue, purple and silver glitter.


Glitterul Orkide este dens si usor de aplicat.L-am aplicat folosind un buretel de machiaj, fiind metoda mea preferata pentru aplicarea glitterelor.
The Orkide glitter is dense and easy to apply. I've applied it using a make-up sponge, that's my favourite way to apply glitter.


Nu uitati sa vedeti si restul manichiurilor din cadrul acestei colaborari.
Don't forget to check the other Monday Blues manicures.
See U Soon!