luni, 2 septembrie 2013

NOTD: LOVE BLOCK

Hello, hello!
In mod normal astazi era vremea unuei postari Monday Blues, dar in weekend mi-am achizitionat o oja minunata!A fost dragoste la a doua vedere ( am vazut-o initial pe blogul Ioanei), asa ca trebuia sa v-o arat.
Va rog sa o aplaudati pe Burjois 22 Turquoise Block 1 second!!!

Normally today was a Monday Blue post but over the weekend I bought a lovely polish. It was love at second sight ( I first saw it on Ioana's blog), so I had to show it to you.
Please welcome Burjois 22 Turquoise Block 1 second nail polish!!!

Poate va intrebati de ce am ales sa va arat poza oficiala (de pe site-ul Burjois)?
Ei bine, lasati-ma sa va spun ca e greu sa surprind in poze adevarata culoare!Sau cel putin aparatul meu foto nu a putut.

Maybe you will wonder why I chose to show you the official photo (Burjois site)?
Well, let me tell you is very hard to capture in pictures the real colour of it! Or at least my camera couldn't.

Haide-ti sa va arat. / Let me show you.


Poza cu flash / Picture using flash:
Poza sub lampa cu lumina alba / Picture under the white light lamp:
Poza in cutia mea pentru poze / Picture in my photo box:
Lumina naturala / Natural light:

Perceptia mea asupra ojei este diferita in fiecare poza. Uitandu-ma acum la unghiile mele vad o culoare vibranta de verde.

My perception of this nail polish is different for every single picture. Looking at my nails now I can see a strong green nail polish.

Asa ca nu stiu daca pozele sunt relevante.
So I do not know if the pictures are really relevant.

Peste oja am aplicat un strat de Essence Circus Confetti, iar pe inelar un strat de Avon Opal.
On top of this nail polish I've applied a coat of Essence Circus Confetti, and on my ring finger a coat of Avon Opal.

Oja are o pensula foarte lata, mai lata decat cea pe care o au ojele in ultima vreme. Mi-a fost frica ca e asa mare, dar pana la urma te obisnuiesti cu ea.

The nail polish has a wide brush, wider than the new brushes the nail polishes are having lately.I was scared at first that is too big, but you will get used with it.

In pozele de mai sus am aplicat un singur strat de oja. Are o formula groasa, o acoperire perfecta, si, asa cum spune si pe sticluta, o textura de gel. E destul de asemanatoare cu Barry M Gelly Hi-Shine.

In the pictures above I've applied one coat of the nail polish. It has a tick formula, great coverage and, as the bottle says, it has a gel texture.It's quite similar with the Barry M Gelly Hi-Shine.


Cred ca v-a deveni una din ojele mele favorite! / I  think it may be my new favourite!


Va place? Ati incercat vreodata ojele Burjois?
Do you like it? Have you tried any Burjois nail polishes?

See U Soon!