sâmbătă, 12 octombrie 2013

NOTD: YELLOW CARNIVAL

Hello, hello!
Imi cer scuze pentru lipsa de postari si de activitate din ultimele zile, dar am fost bolnava (stomacul a fost vinovat) si nu am fost in stare de nimic.
I'm sorry for the lack of post and activity these past days, but I was sick (my stomach was the trouble) unable to do anything.

Insa astazi ma simt mai bine si va pot arata ultima oja Golden Rose din colectia Carnival pe care o detin.
But today I'm feeling better and I can show you the last Golden Rose Carnival nail polish I have.





Ca baza am folosit o combinatie intre Korres Blueberry (o puteti vedea AICI) si Avon Starry Night.Nu am folosit niciodata oja Avon si aveam mari asteptari de la ea, dar m-a cam dezamagit.Sclipiciul nu este asa de vizibil pe unghie. E adevarat ca am folosit doar un singur strat, dar tot sunt dezamagita.
 
As a base I used a combination between Korres Blueberry (see it HERE) and Avon Starry Night.I never used the Avon nail polish and I had great expectation for it, but it kind of failed me. The sparkle is not that visible on the nail. It's true I only used a coat, but I'm still disappointed. 

Combinatia arata asa / The combo looks like this:
Singurl lucru care imi place e culoarea rezultata, nu prea albastra, nici prea mova, mai degraba o nuanta de indigo.
The only thing I like is the colour showed, not to blue, not to purple, more of an indigo shade.

Peste aceasta am aplicat un strat de Golden Rose Carnival no. 14.
Aceasta oja este formata din paiete galbene de diferite forme, de la patrate, la forme hexagonale mici si la linii.
Over this I applied one coat of Golden Rose Carnival in no. 14.
This nail polish has yellow sequins of different form , from square, to small hexagons and little lines.
Ca si restul ojelor Golden Rose Carnival (le puteti vedea AICI si AICI) un singur strat e sufiecient pentru a acoperi bine unghia.
As all the other Golden Rose Carnival nail polishes (see HERE and HERE) one coat is enough to cover well the nail.

Am aplicat un strat de top coat pentru a proteja paietele si a avea un aspect lucios.
I've also applied one coat of top coat to protect the sequins and to give a glossy finish.
Va place aceasta combinatie?Va place colectia Golden Rose Carnival?
Do you like the combination? Do you fancy the Golden Rose Carnival Collection?

See U Soon!