miercuri, 30 octombrie 2013

Review: Fond de ten CHANEL VITALUMIER AQUA

Hello, hello!

Astazi vreau sa va spun parerea mea despre fondul de ten CHANEL Vitalumier Aqua in nuanta Beige Rose 22 (BR22).
Denumire Oficiala: Vitalumier Aqua Ultra-Light Skin Perfecting Makeup SPF 15

Mod de prezentare: Recipient de plastic opac,capac cu sistem de insurubare.

Cantitate: 30 ml

Pret: 254 ron in magazinele Sephora, incepand cu 179 ron pe strawberrynet.com.

Descrierea oficiala:*sursa
"Cea mai mica picatura din acest fluid hibrid creaza un ten proaspat, natual. Pielea arata mai fin si se simte improspatata, creand o experienta de machiaj foarte rafinata. Formula fluidului are o consistenta fina, o textura usoara ca apa si vine in 10 nuante pentru a se potrivi perfect cu subtonurile pielii, fie ele roz sau bej. Testat dermatologic. Non-comedogenic. Fara uleiuri."

Parerea mea:
Asa cum spune si descrierea oficiala, are o putere de acoperire mica spre medie, asa ca daca doriti o acoperire mare acest produs nu este recomandat.

Fiind un produs bazat pe apa trebuie agitat inainte de folosire.Are o consistenta usoara, iar daca nu este agitat in prima faza v-a iesi apa din produs.
Mi-ar fi placut un alt sistem de dozare, intru-cat trebui sa fiu atenta cu cantitatea pe care o eliberez din recipient.
Il aplic cu peria de buffing din setul Real Tecniques by Samantha Chapman, iar cantitatea necesara pentru toata fata este de 2 "boabe" de mazare.
Aplicarea se face usor, acoperirea fiind mica spre medie, in functie de cat de mult insisti asupra anumitor zone.
Rezistenta sa pe tenul meu (un ten mixt, cu tendinte de ingrasare pe frunte si nas) este in medie de 6 ore, pana la 8, daca dupa aprox. 5 ore revin si il fixez cu o pudra matifianta (de obicei Rimmel Stay Matte).
La transfer rezista binisor, insa tot gasesc urme ale acestuia pe telefon.

Imi place ca este oil-free si are in compozitie apa, ceea ce il face hidratant. In sezonul rece zona din jurul nasului si a gurii mi se usuca foarte tare, cojindu-se. De cand folosesc acest fond de ten, nu am mai avut aceasta problema, oferind tenului meu hidratarea de care am nevoie.

Are un plus si pentru ca are factor de protectie solara, mic ce-i drept, dar este prezent (valoarea 15).In cazul acesta aplicarea e usoara si uniforma, nu greoaie ca in cazul altor fonduri de ten cu spf.

Nuanta pe care o detin, 22 Beige Rose are subtonuri roz. Se adapteaza foarte bine tenului meu.

Acoperirea,desi mica, creaza un ten uniform si luminat.
Are un usor parfum ce da senzatia de proaspat,de curat.

Lista de ingrediente:
Valabilitatea produsului este de 12 luni de la deschidere.


Concluzie:
Imi place ca ofera tenului meu nivelul de hidratare de care are nevoie.Imi place efectul de piele luminoasa si uniforma pe care il ofera.

Nu-mi place sistemul de dozare.Mi-ar fi placut un pic mai multa acoperire, dar nu este un mare minus.

Cu siguranta l-as recumpara, tenul meu aratand bine atunci cand il port si oferind o rezistanta buna cand il combin cu pudra.

La sfarsit va las un machiaj in care am purtat fondul de ten :

Voi ati incercat acest fond de ten? Ati investi intr-un astfel de produs?

See U Soon!