joi, 17 octombrie 2013

Review: Experienta mea cu VICHY IDEALIA LIFE SERUM

Hello, hello!
Daca va aduceti aminte de poza aceasta de pe facebook stiti ca am primit spre testare un set de mostre Vichy Idealia Life Serum.
Pe pagina oficiala Vichy s-a desfasurat o campanie de testare cu ocazia lansarii unei noi creme de fata.
Toti cei care s-au inscris au primit acasa un set de 8 mostre de crema spre a le folosi zilnic, urmand ca persoanele interesate a castiga un produs full size sa isi scrie parerea desprea ea in conditiile exprimate de organizatori (din pacate nu am salvat documentul cu termenii si conditiile de participare).Mentionez ca prin aceasta postare nu particip la competitie.

Pliculetele primite au o cantitate de 1,5 ml de crema, in total am primit 12 ml de produs, daca ar fi sa luam in calcul varianta martematica.

Consistenta cremei este una usoara,light. Are o culoare alb rozalie , cu particule foarte fine stralucitoare (foarte greu de surprins de catre aparatul meu). Lasata un pic in aer, crema capata o nuanta mai inchisa, roz-auriu-cupru.
Are un miros fresh, ma duce cu gandul la iarba verde.

Am folosit o mostra pentru 2 aplicari ,una dimineata si una seara.
Efectul imediat este de luminozitate, particulele stralucitoare facandu-si simtita prezenta.
Din pacate dupa 4 aplicari (2 zile, dimineata si seara) pielea din jurul nasului si a gurii a inceput sa mi se usuce foarte tare si sa se cojeasca, aratand foarte inestetic.
Am folosit pe zonele afectate crema mea de zi si apoi am aplicat serul. Dupa alte 2 zile aspectul pielii nu s-a imbunatatit.
In acel moment am incetat sa mai folosesc mostrele.

Pe site-ul Vichy observ ca apare si mentiunea de a se folosi dimineata si/sau seara,singura, pe un ten mixt sau inainte de crema de zi/noapte pe un ten uscat si foarte uscat.

Tenul meu este un ten mixt, cu zona T (nas si frunte) predispusa la ingrasare.
Procesul acesta de aplicare al cremei si apoi al serului mi se pare un pic obositor. Sunt o persoana in general comoda,care prefer un produs all in one.
*dupa aprox. 5 minute de la aplicare fara a fi intinsa pe mana
Cred ca aceasta crema se comporta in functie de tenul persoanei care il foloseste si de metoda de aplicare. Sfatul meu este sa incercati sa folositi cateva zile mostre (se pot gasi si in reviste) si apoi sa decideti daca investitia in produsul full size este una avantajoasa pentru tenul si buzunarul vostru.

Mai jos gasiti si lista de ingrediente pentru cine doreste sa stie
Voi ati participat la aceasta campanie? Daca da, cum s-a comportat crema?

*parerea mea este sincera si nu a fost influentata de primirea gratis a mostrelor.

See U Soon!