vineri, 7 decembrie 2012

Goodies: Mos Nicolae

Hello, hello!
Da stiu, ieri trebuia sa va arat ce am primit de la Mos Nicolae, dar ieri am fost la un sarbatorit si timpul a zburat!

Eu am fost foarte cuminte.
Cred ca dulciurile deja le-ati vazut pe facebook, dar vi le mai arat odata :D Va invit virtual sa le incercati :D



Iar in materie de cosmetice, Mosul ' ( eu :D) a stiut ce sa aleaga :



  • essence twilight breaking dawn part 2 - nuanta 04 EDWARD'S LOVE - pentru a-mi completa colectia :D
  • essence nuanta 121 gold fever
  • essence oja colectia veche 33 Just in case
  • essence oja colectia veche sparkling water lily
  • essence pensula pentru fardul de obraz
  • essence pensula pentru fard de pleoape
  • Avon masca exfolianta cu extract de alge
  • Avon masca de fata purificatoare cu extract de floare de lotus
  • Avon cerceii fulgi de nea
Foarte bogat mosul meu :D. Am fost fooaaarteeee cuminte :D
Voi ati fost cuminti? A trecut Mosul pe la voi? Sau v-a pus o vorba buna la Mos Craciun?

See U Soon!