luni, 31 decembrie 2012

Preferatele lunii decembrie

Hello, hello!
Iata-ne ajunsi si la sfarsitul lunii decembrie si in ultima zi a anului.
Nu am avut timp sa fac inca bilanturi, dar zilele ce urmeaza cred ca am sa astern ceva pe hartie si am sa vad care va fi directia in 2013.
Acum traiesc clipa!

Si pentru ca suntem in ultima zi a lunii am sa va prezint ce am folosit cu precadere in decembrie.


In materie de ingrijire:
  • am revenit la marea mea dragoste, deo roll-on cu bumbac Yves Rocher (review AICI)
  • crema de fata Inosito Vegetal primele riduri de la Yves Rocher
  • gel contur pentru ochi de la Hofigal
  • crema tratament impotriva petelor si cosurilor Vichy Normaderm (review AICI)
  • crema de fata de la Avon Naturals cu trandafir - insa eu am folosit-o pentru corp 
  • keratina lichida de la Anian (in sfarsit in posesia mea :D)
In materie de machiaj:
  • baza de machiaj de la Oriflame Giordani
  • rimelul Wake Me Up de la Rimmel
  • corector/anticearcan Maybelline Mineral Power
  • blush essence colectia Twilight Saga - Renesmee Red
  • luciu de buze Nyx Mega Shine nuanta 104 Sweet Heart
  • fardul MAC nuanta Hepcat frost
  • pensula Real Techniques by Samantha Chapman - buffing brush - pe care o ador 
  • pensula Sigma E55 Eye Shading
  • pensula Elf Blending 
Cam acestea au fost preferatele mele in luna decembrie. Promit ca am sa revin cu impresii despre cateva produse din cele de mai sus.

Voi ce ati folosit cel mai mult in luna decembrie?

See U Soon!