miercuri, 13 martie 2013

TAG: Youtube watch...

Hello, hello!
Am tot vazut prin blogosfera acest tag interpretat de fiecare in propriul mod, ocazie cu care am descoperit persoane noi.
Am sa va prezint si eu lista mea de youtube-ri pe care ii urmaresc cu drag.

Primul canal la care m-am abonat in materie de make-up a fost o compatrioata, a noastra Lady Divine - Ana Maria. Este imposibil sa nu o cunoasteti.O puteti gasi pe youtube AICI.

A doua persoana pe care o urmaresc este Kandee Johnson.Am ajuns pe blogul ei din intamplare (aici blog) si de acolo la videoclipurile ei.
Imi place energia ei debordanta si faptul ca mereu se distreaza. Desi este mama a 4 copii e tot timpul bine dispusa, joviala, are sfaturi bune si un zambet mereu pe fata.
O puteti gasi pe youtube AICI.

O alta youtub-guru pe care o urmaresc cu placere este Ingrid - Missglamorazzi. O puteti gasi pe youtube AICI.
Imi place felul ei natural de a fi, videorile pe care le realizeaza, care nu sunt doar de make-up, are videoclipuri pentru coafuri sau proiecte DIY (do it yourself). Urmaresc deasemenea si canalul ei de Vlog. E fascinant sa vezi traditii,peisaje si modul in care se desfasoara viata in alte parti ale lumii.

De la Ingrid am ajuns la o alta youtube-erita, Fleur (FleurdeForce) - o englezoiaca tare draguta , cu niste ochi mari.Are videoclipuri diverse, in aceeasi categorie cu Ingrid si este foarte simpatica.Nu ezita ca in videourile ei sa ne-o  prezinte pe catelusa ei - Whoof . Urmaresc si canalul ei de vlog - FleurdeForce.

De surorile Pixiwoo sunt sigura ca ati auzit. Make-up artiste de meserie, ne prezinta in videoclipurile lor diverse machiaje inspirate de celebritati si nu numai. Ador firea lor vesela, deschisa si modul in care ne prezinta realizarea machiajelor, de multe ori oferind informatii suplimentare asupra produselor folosite sau sfaturi in utilizarea lor. Imi place si vocea lor, in special cea a lui Nic, care are ceva copilaresc in ea.

Urmaresc si canalul CutePolish pentru tutorialele legate de unghiute.Tutorialele ei par asa usor de realizat si sunt explicate pas cu pas.Vocea ei calda are un mare plus din partea mea :)

Mai urmaresc si alti youtuberi precum:
 Tanya Burr

Elena Tee - am inceput sa o urmaresc de putin timp, dar mi se pare tare simpatica. Acest canal il are in limba italiana, dar are si unul in limba engleza.
Iesind din sfera beauty imi place de Luke Conard si canalele adiacente
Jim Chapman - fratele surorilor pixiwoo si logodnicul Tanyei(da, sunt o mare familie acestia si sunt addictive :D)
Dintre bloggeritele romanesti le urmaresc pe:
 Koko
 Mademoiselle Lorraine

Anda Zelenca

Mai urmaresc cativa useri, dar nu pot acum sa ii insir pe toti, nu? :d
Cu ocazia acestor taguri am mai adaugat cativa la lista mea.

Voi ce preferati/preferate aveti?

See U Soon!