sâmbătă, 1 decembrie 2012

NOTD: La multi ani, Romania!

Hello, hello!
Dragi romani, va urez La Multi Ani! Sa va bucurati de aceasta zi si sa o petreceti alaturi de cei dragi.



Nu puteam sa las aceasta zi sa treaca fara ceva special, asa ca am pregatit nu una, ci doua manichiuri pentru a sarbatori evenimentul.

Prima imi place foarte mult, insa mi-ar fi placut sa iasa mai bine. Este vorba de tehnica "coada de peste"sau coada impletita - fish tail sau braided tail .






Este realizata cu:
  •  OPI - on collins avenue;
  • essence 95 wanna be your sunshine;
  • Gabrini Diamond numarul D67;
  • top coat-ul flakies de la sephora twinkle twinkle.
A doua este o manichiura clasica,cu accent pe inelar, unde am realizat tricolorul, si pe degetul mare unde am realizat tricolorul din puncte.




Pentru aceasta am folosit:
  • essence 92 better late than never;
  • essence 95 wanna be your sunshine;
  • Rapsodi 343.
Dintre aceste modele, primul este clar favoritul meu, dar nu stiu de ce, mi se pare greu de realizat. Poate trebuie sa fiu mai rabdatoare.

Voua care va place mai mult?

Cred ca ati vazut  poza google doodle de astazi si cea postata de mine mai sus. Google Romania a organizat un concurs de google doodles, au fost mai multe inscrieri si cea afisata pe google a fost desemnata castigatoare.
Sincer mie mi-au placut mai mult alte inscrieri.
Va invit sa le vedeti AICI .


See U Soon!