vineri, 28 decembrie 2012

LOTD: Christmas Day

Hello, hello!
Astazi doresc sa va arat si machiajul purtat in ziua de Craciun. Nu a fost unul special, insa a fost realizat cu cadoul de la Mosul, paleta Sleek Respect. Are culori superbe, unele cred ca putand fii folosite ca blush-uri (inca nu am incercat, dar mai am timp :D).

Un mic preview v-am arata pe AICI impreuna cu amicul meu, Cookie Jar Omul de Zapada.
Sa va arat de aproape machiajul.




Tusul a fost trasat cu o noua pensula (care intre timp a ajuns la gunoi) si din acest motiv arata asa dezastruos.Am sa tin minte sa incerc pensulele inaintea unui machiaj oficial =]. Codita trasata cu tus se vede foarte ciudat cand ochiul este deschis.

Am folosit:
FATA:
  • Baza de machiaj Oriflame Giordani
  • Fond de ten Rimmel Wake Me Up Call in nuanta 100 Ivory
  • Corector Maybelline Mineral Power in nuanta Ivory
  • Pudra de fata FlorMar nuanta 91
  • Blush MAC Margin Frost
OCHI:
  • creionul NYX jumbo nuanta Milk - ca baza
  • paleta Sleek Respect in combinatia de mai jos
  • creion Avon Arabian Glow - Purple
  • rimel L'Oreal Million Lashes
  • tus gel essence nuanta 01 Midnight in Paris
  • creion sprancene essence

BUZE:
  • creion buze Nyx nuanta 923 Cooper
  • Luciu de buze Nyx Megashine in nuanta131 Gold Pink
Voi ce ati purtat pe ochisori in ziua de Craciun?
De Anul Nou aveti deja planul facut?Eu cochetez cu vreo' cateva machiaje, poate fac probe :D

See U Soon!