luni, 17 decembrie 2012

Last week Photos (22)

Hello, hello!
Va vine sa credeti ca saptamana viitoare vine Mosul?
Mie inca nu :P
Draga Mosule, am fost cuminte si tot ce imi doresc este sanatate si clipe fericite alaturi de cei dragi.
Acum ca am lasat dorinta mea pentru Mosu', sa va arat saptamana ce a trecut :P


Remember yesterday picture? Well today there is snow!/ Tineti minte poza de ieri? Ei bine, astazi exista zapada!
*ultima poza de saptamana trecuta este reprezentata de acelasi peisaj fara zapada - AICI gasiti postarea


Flowers in the snow! / Flori in zapada!


Snowstorm / Viscoleste


 Snowing heavily ...the traffic tomorrow wil be a pain in the.../ Ninge abundent...traficul va fii maine o durere in ...


Rudolph the raindeer / Renul Rudolph


New babies to the collection / Copii noi la colectie


Sparkle season / Sezonul sclipiciului


Lemons in a jar / Lamai intr-un ghiveci


Cyclame / Ciclama

Cam aceasta a fost saptamana mea. Oare aceasta care a inceput cum va decurge? In goana dupa cadouri?

See u Soon!