marți, 30 octombrie 2012

TAG: Read, read and then read some more



Hello, Hello!
Andreea (A Beauty Tale) a realizat o leapsa foarte, foarte pe sufletul meu, legata de carti. Asa ca am raspuns si eu la intrebarile acesteia.
Va invita sa-mi cititi raspunsurile si in acelasi timp sa le vedeti si pe ale ei, aici.




1. Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?
Intotdeauna semn de carte. Nu suport sa vad colturi indoite la carti. Cand vad pe cineva facand asa ceva mi se strage  inimioara :D

2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?
Hm...daa!! Am castigat o carte in limba engleza Hex Hal pe blogul Carti cu Colti. In rest imi cumpar eu (destul de multe as zice :D)

3. Citesti in baie?
Evident!! Si in cada, dar cu mare grija sa nu ud cartea!

4. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Daca da, despre ce?
Hm...nu prea. Nu am talent. Am incercat cand eram „mai tanara” sa scriu un fan fiction legat de o trupa preferata,dar m-am lasat pagubasa :D

5. Care este cartea ta preferata?
Seria ACADEMIA VAMPIRILOR de Richelle Mead. Pur si simplu m-a fascinat. Bine, ar fi si seria Sucubi (tot de ea), dar seria inca nu s-a terminat.

6. Iti place sa recitesti unele carti?
Da :P. In special cand sunt intr-o pasa gen „remember the time”, ma apuc sa recitesc cartile dintr-o anumita perioada din viata mea :D

7. Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?
Wow! Nu m-am gandit sincer. Cu siguranta asa incropi ceva :P

8. Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?
Daca cartea este buna si am interlocutor in cunostinta de cauza, da, ma aventurez in astfel de discutii.

9. Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?
Recomandarile,iar cateodata mai stau si pierd vremea citind rezumate ale cartilor (de pe coperta de pe spate). Dar cel mai des recomandarile altor persoane, net, goodreads etc.

10. Care crezi ca este o "lectura obligatorie", o carte pe care toata lumea trebuie s-o citeasca?
Hm...chiar nu m-am gandit.

11. Care este locul tau preferat pentru lectura?
In mijloacele de tranport in comun, atat timp cat stau jos( bine, am mai citit si in picioare). Eu atunci citesc cel mai bine.

12. Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?
In masini/metrou ascult muzica de cele mai multe ori, iar acasa merge televizorul. Insa citesc si in liniste deplina :D

13. Ai citit carti in format electronic?
In ultima vreme tot mai mult. Citesc pe telefon (nu mai car cartea efectiv cu mine, se mai odihneste si umarul meu :D )

14. Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?
In general cele cumparate de mine, dar daca vreau ceva neaparat citesc si imprumutata :D

15. Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata.
1. Seria Academia Vampirilor
2. Seria 50 Shades of Grey
3. Divergent
4. Contele de Monte Cristo
5. Seria Vampirii Sudului

Bine ar mai fi o groaza...ma limitez :D


Daca doriti sa-l preluati si voi, va rog!

See U Soon!