joi, 1 noiembrie 2012

Preferatele lunii Octombrie

Hello, hello!
Iata ca a trecut si luna octombrie. Mie inca nu imi vine sa cred. Mai e un pic si vine Craciunul...uf...trece anul.

Iata ce am preferat eu luna aceasta:




Pentru ingrijirea fetei am folosit:
  • lotiunea tonica calmanta cu extract de aloe vera si arnica de la Oriflame;
  • apa termala IvaTherm;
  • crema de fata Yves Rocher Soin Optimal,  am folosit-o cu precadere seara, fiind foarte grasa;
  • crema de fata hidratanta cu castravete de la Lady's - am folosesit-o dimineata, inainte de aplicarea machiajului;
In privinta machiajului am folosit des:
  • crema coloranta pentru tratarea si ascunderea imperfectiunilor de la Oriflame, gama Pure Skin;
  • fond de ten mineral Maybelline  in nuanta 04 Vanilla Rose/Beige Rose achizitionat de pe Cool Cosmetics
  • perlutele iluminante de la Avon
  • paleta Sleek Me Myself & Eye achizitionata de pe Cosmetic Style
Iar pentru ingrijire am folosit foarte des gelul de dus Yves Rocher - Jardins du Mond cu aloe vera.

Se pare ca aloe vera a fost elementul cheie in luna octombrie. Sunt tare curioasa cum v-a arata  luna noiembrie prin prisma favoritelor .

See U Soon!