sâmbătă, 13 octombrie 2012

Review: BB Cream Yver Rocher peau parfait



Hello, hello!
Astazi, cum v-am promis, va voi spune parerea mea despre BB Cream Yves Rocher Peau Parfaite.
Deja stiti ca BB cream-urile sunt la moda acum, toate companiile lansand varianta proprie.
Se spune ca cele mai bune sunt cele asiatice, dar inca nu am incercat pentru timp indelungat una. Am avut doar o mostra de skin79 si am fost foarte multumita de ea.






Revenind la BB Yves Rocher, iata ce spune producatorul despre ea:
"O crema care asocieaza 6 actiuni imediate pentru un efect „ten perfect”, dintr-un singur gest:

  • Hidratează timp de 24 h,
  • Uniformizează tenul,
  • Estompează imperfecțiunile și urmele de oboseală,
  • Conferă tenului o textură mai fină,
  • Intensifică strălucirea tenului,
  • Protejează împotriva agresiunii factorilor externi*.
  • Textura sa ușoară pătrunde uniform în piele."

Ingredientele acesteia sunt:



Iata si parerea mea:
Vine ambalata intr-un tub  cu capac - pe sistemul  cremelor de maini, cu un gramaj de 50 ml si un termen de valabilitate, in cazul meu, pana in iunie 2015. 

Imi  place parfumul discret pe care il are,de flori. Are o consistenta buna, cremoasa , iar culoarea, din punctul meu de vedere, are un subton roz.Eu am varianta light si initial mi s-a parut deschisa insa se adapteaza bine tenului.
Problema intervine atunci cand o intind pe fata, oricat de bine as incerca sa o intind, imi scoate in evidenta porii (zona nasului) si portiunile uscate ale tenului (in jurul gurii, sub nari si pe barbie) si trebuie sa revin cu o crema peste ea si apoi cu pudra. Nu simt ca imi ofera hidratarea de care am nevoie.
Pe parcursul zilei , in zona T, isi face aparitia sebumul, fiind nevoita sa vin cu o pudra pentru a  putea inlatura problema. Acest aspect era prezent si in cazul BB –ului Garnier (review AICI). In cazul meu  nu simt ca imi uniformizeaza bine tenul avand in vedere ca imi evidentieaza porii.






Pretul acesteia este de 55 ron, dar in oferte pretul poate scadea si cu pana la 30%. Eu am achizitionat-o la pretul de 39 lei.O puteti achizitiona de pe site-ul Yves Rocher, din pliantele din reviste sau in magazinele Yves Rocher din tara.
Din punctul meu de vedere investitia aceasta nu merita si sunt sigura ca as fi putut achizitiona un  bb asiatic la acelasi pret care sa ma ajute mai mult.
Mentionez ca eu intampin probleme si cu fondul de ten zero defecte de la Yves Rocher unde trebuie „sa duc munca de lamurire” cu el cand vine vorba de acoperirea porilor de pe nas.Poate tenul meu nu se intelege cu formula Yves Rocher.
Acestea fiind spuse nota mea pentru  acest BB Cream este de 5 din 10.

PS: E printre favoritele lunii septembrie deoarece l-am folosit destul de mult, am incercat dim  rasputeri sa ma inteleg cu el,sa gasesc metode de al aplica cat mai bine.Insa nu am reusit prea mult.Poate acum in sezonul rece se comporta altfel. O sa ii mai dau sanse :-D