joi, 11 octombrie 2012

NOTD: Print Leopard

Hello, hello!
Saptamana aceasta (si in ultima vreme) v-am tot aratat manichiuri. Ce sa-i faci, daca tot descopar modele noi :D.Problema e ca majoritatea nu imi ies din cauza nerabdarii mele.Bine poate si a orei la care le fac (tarziu, dupa ora 10 seara in general) cand domnul Ene vine pe la gene si atunci "bagam viteza" :D

Revenind la manichiura pe care o prezint astazi este facuta dupa un tutorial youtube al Chalkboard Nails, vi-l las in josul paginii.

Am ales culoarea mov deoarece doresc sa-mi asortez manichiura la tinuta de maine (da, sunt un pic "nebuna" in acest sens) - am o bluza cu un leopard print intr-o nuanta de lila-mov.
Sunt destul de multumita de rezultat pentru prima mea manichiura leopard print utilizand "punctatorul".

Iata rezultatul meu:







 Ojele folosite:
  • Jordana in nuanta 964 Silky Purple
  • Rimmel I Love Lasting Finish in nuanta 180 Purple pulse
  • Gabrini Multivitamin in nuanta 336
  
Bluza cu care doresc sa asortez manichiura este aceasta:
Stiu, bluzita e mai deschisa, are alb, dar deh....

Iata si videoul care a stat la baza.
Thank you Sarah - Chalkboard Nails


 See U Soon!