luni, 8 octombrie 2012

Last Week Photos (12)

Hello, hello!
Inca nu imi vine sa cred ca au trecut 3 luni de cand scriu acest tip de postare :D Wow! Timpul zboara!

Iata saptamana mea:

Green apple ice cream / Inghetata de mere verzi


Luv u "sis".All good wishes for you and your husband.Luv u 2. Kisses :* / Te iubes "sora mea". Toate urarile mele de bine pentru tine si sotul tau. Va iubesc pe amandoi. Pupici :*


Different edit, same eye.../ Editare diferita,acelasi ochi...

  Breakfast: cheese pretzel and orange juice./ Mic dejun: covrig cu cascaval si suc de portocale.

Lately...sparkle/ In ultima vrema...sclipici

My favorite dessert ...mmmm bueno/ Desertul meu favorit...mmmmm bun


Yummm delicatese. Escargot/ Yummmmmm delicatese.Melci 

Hello.../ Buna....

Aceasta a fost saptamana mea incheiata interesant: am mancat melci pentru prima oara. Chiar mi-au placut :D ( Guilty me :D)

See U Soon!