joi, 18 octombrie 2012

Goodies: Yves Rocher si Pink Nails

Hello, hello!
Astazi va prezint ultimele bunatati ce au ajuns in posesia mea ...yupiii!
Voi incepe cu comanda Yves Rocher.
Am plasat-o print intermediul unei oferte primite in plic cu clasica foaie cu timbre si catalogul Tariful Frumusetii cu 20% reducere. Ofereau cadou un ceas pentru o comanda de minim 49 de lei ( sau posibilitatea de a comanda din catalogul Tariful Frumusetii orice produs cu valoarea pana sau egala cu 50 de lei, pret fara reducere).
La o comanda de minim 79 de lei primeai  gratuit un set de manechiura intr-un suport placut si usor de folosit.Iar la o comanda de 100 ron, transportul gratuit.

Produsele comandate de mine au indeplinit toate conditiile de mai sus :D, iar in locul ceasului am preferat sa imi comand un produs din catalogul tariful Frumusestii.

Iata ce mi-am luat:



  • parfumul favorit al mamei Naturelle la un pret de 95 ron
  • gelul de dus cu orez
  • gelul de dus cu portocala ( care miroase divin)
  • roll on cu bumbac (tariful frumusetii cu 20% reducere)
  • in loc de ceas mi-am luat exfoliant de corp cu piersica din gama Les Plaisirs Nature
  • si am primit si setul de manechiura
Deja stiti parerea mea despre roll on-ul cu bumbac, dar sunt nerabdatoare sa incerc exfoliantul de corp.

Zilele trecute, datorita  Adynei si a concursului pe care il desfasoara, am descoperit un nou site cu "bunatati" pentru unghiute: PINK NAILS. Mi-a atras atentia un set pe care il asteptam de muuulta vreme si pe piata noastra (o componenta din set) si anume setul "Velvet Nails", unghiute de catifea.
De abia astept sa il incerc. Nu m-am putut abtine sa nu imi mai iau si alte cateva "lucrusoare".
Iata-le:


  • setul velvet nails in culoarea gri si rosu ( mi-au placut mai mult alte nuante, dar nu mai erau pe stoc);
  • set de 5 placute cu stampile la oferta
  • 2 seturi de tatuaje pentru unghii - aplicare cu apa
  • o pila de unghii
  • cadou o banda decorativa pentru unghiute.
Sper ca unghiutele sa iasa bine, am sa vi le arat in weekend.

Acum constat ca am plasat aproape o comanda Yves Rocher in fiecare luna. Ce sa-i faci. Oricum, m-am mai potolit  un pic :D. Sunt mandra ca imi tin sub control aceatsa "obsesie" a cumparaturilor :D.

See U Soon!