duminică, 21 octombrie 2012

NOTD: VELVET Nails

Hello, hello!
Iata si ziua asteptata de multi ( in special de Carla :-) ) in care va arat unghiutele mele de catifea.
Asa cum v-a spuneam AICI  mi-am achizitionat mult doritul set velvet nails pentru a crea un aspect de catifea unghiilor mele.

Setul contine:
  • un lac de unghii transparent;
  • 2 lacuri de unghii ( unul argintiu si unul rosu corai - in cazul meu - culorile difera de la set la set);
  • 2 borcanele cu pulberea de catifea;
  • o pensula pentru indepartarea surplusului de catifea.
Procesul de realizare este relativ usor. Se aplica un strat de oja pe unghii, apoi la al 2-lea strat, imediat dupa aplicare se presara deasupra unghiei pulberea de catifea, indeparatand excesul prin scuturarea degetului.
Va pot spune ca e bine sa executati acest procedeu deasupra unei foi de hartie pentru a putea recupera din catifeaua consumata.



Cateva minusuri ale setului:
  • oja gri - argintie este plina de particule care fac ca aplicarea sa se faca neuniform si astfel pulberea de catifea sa nu adere corespunzator pe unghie. Din acest motiv am renuntat la folosirea celei din set si am folosit o oja pe care o am in colectie de la Parisax pe care v-am prezentat-o AICI . Cred ca rezultatul este mult mai reusit;
  • pensula tinde sa piarda peri astfel ca atunci cand ve-ti aduna surplusul de catifea pentru a-l pune in borcanas la loc se va amesteca cu fire de par din pensula.Fie curatati bine inainte pensula si va asigurati ca nu mai pierde par, fie folositi alta pensula;
  • trebuie sa manevrati cu grija borcanasul deoarece in interior catifeau tinde sa faca cocoloase. E bine ca din cand in cand sa incercati cu o penseta sau alta ustensila sa desfaceti aceste cocoloase. Cel mai bine este sa bateti borcanasul cu degetul pentru a pica pulberea de catifea.
Insa toate acestea dispar in momentul in care vedeti rezultatul. Sunt asa de dragute.
Iata-le:

 Lumina blitz-ului:

 

Va pot spune ca rezista si la baie si spalat vase. Nu excelent, dar sunt inca pe unghii. Recunosc ca in pozele de mai sus am aplicat un singur strat de oja Gris de la Parisax, iar in unele poze se va vedea acest lucru.

Asa arata unghiile mele astazi dupa o baie lunga, spalat vase si alte activitati :P
Deci v-am convins? Merita sa incercati si voi?

See U Soon!