miercuri, 24 octombrie 2012

GIVEAWAY ANIVERSAR

Hello, hello!
Surpriza!!!!!!Nu stiu daca ati fost atenti pe facebook, iata surpriza pentru voi!
Pentru ca in curand vor fi zilele mele (onomastica si nastere) m-am gandit sa va fac o surpriza (sper ca placuta ) si sa organizez un giveaway aniversar, cu cateva premii dragi mie.

Mentionez ca produsele sunt achizitionate de mine si reprezinta o mare bucurie sa pot face alte persoane fericite.
Da, alte persoane pentru ca vor fi 2 premii similare!!!

Iata ce puteti castiga:



Premiul A
  • gel de dus Yves Rocher fraicheur cedre bleu
  • fard de pleoape Lidschatten nuante de bleu
  • rimel de ochi Very Me Oriflame - black
  • luciu de buze Oriflame Glos Cocon
  • oja Essence nuanta 38 Choose Me!
  • oja Gabrini Multivitamin nuanta 375
  • perlute (pentru manichiura caviar)
  • banda pentru unghii nuanta roz

Premiul B
  • gel de dus Yves Rocher  Jardins du Monde Brazilian Cofee beans
  • fard de pleoape Lidschatten nuante de roz/maro
  • rimel de ochi Very Me Oriflame - black
  • luciu de buze ELF super glossy nuanta Angel
  • oja Essence nuanta 72 Time for Romance
  • oja Gabrini Multivitamin nuanta 375
  • perlute (pentru manichiura caviar)
  • banda pentru unghii nuanta aurie


Si ca orice concurs are cateva reguli ce trebuiesc urmate:
  • sa ma urmariti prin Google Friend Connect (GFC) - in partea dreapta a paginii
  • sa dati like paginii blogului de Facebook AICI
  • sa dati share la aceasta postare pe facebook si sa-mi lasati linkul (aveti grija ca shareul sa fie public pentru al putea vedea)
  • sa imi spuneti ce varianta preferati: A sau B
  • sa imi lasati o adresa de mail pentru ca in cazul in care ati castigat sa pot sa va contactez
  • sa completati chestionarul de mai jos cu datele cerute ( regulile de mai sus :D )
Regulile sunt cele clasice  si usoare.
Inscrierile se pot face incepand din acest moment si pana pe data de 10 noiembrie 2012 ora 12 noaptea , ora Romaniei.
Castigatoarele vor fi ales cu ajutorul Random.org.
Va rog sa respectati toate regulile deoarece nu voi lua in considerare inscrierile care nu le indeplinesc.

Am rugamintea sa imi acordati 2 zile din momentul incheierii pentru a putea anunta castigatorii. Va fi un weekend de sarbatoare acela, asa ca va dura un pic pana voi putea verifica toate inscrierile :)
Bafta Multa!!


PS. Zilele mele de sarbatoare: 8 si 9 noiembrie. Ia ghiciti care cum e ??:D