duminică, 7 octombrie 2012

LOTD: SuperMe, Myself & Eye

Hello, hello!
De mult nu am mai postat un LOTD, e adevarat, nu o fac foarte des :d. Astazi am fost vesela si harnicuta, asa ca impartasesc cu voi umila mea "opera".

Enjoy:












 Am folosit:

FATA:
  • Vichy Normaderm
  • Crema cu castravete de la Lady's
  • BB Cream Yves Rocher
  • Fond de ten Essence Stay all Day nuanta 20 Soft Nude
  • Pudra brozanta Isabelle Dupont nuanta B52 Honey - pentru conturing 
  • Pudra FlorMar nuanta 91
  • ELF Healty Glow Bronzing nuanta Luminance - pentru iluminare
  • Perlute iluminante Avon
OCHI:
  • primer Essence I Love Stage
  • creion jumbo Nyx nuanta Milk
  • paletea Sleek Me , Myself & Eye in combinatia de mai jos
  • tus gel essence nuanta 01 Midnight in Paris
  • Rimel Maybelline One by One Volume Express
BUZE:
  • contur Oriflame Very Me nuanta Nude
  • Luciu de buze P2 Fruity Kiss nuanta 050 Berry Mania 


Inca invat procesul de conturare si iluminare al fetei, asa ca iertati-mi greselile :D.
De asemenea, manutele mele niciodata nu ma asculta asa ca sunt sigura ca ati observat "impleticeala" mea in trasarea tusului: stangul nu este la fel ca dreptul  :-[ . Inca odata, iertati-ma :P

See U Soon!