sâmbătă, 2 noiembrie 2013

B-DAY GIVEAWAY

Hello, hello!

Sper ca aceasta postare sa va aduca multa bucurie.
De ceva vreme tot planuiesc acest concurs si am tot ales premiile pe care vi le ofer.
Da, premii, caci vor fi mai multe!
In curand va fi ziua mea, si, la fel ca anul trecut, doresc si anul acesta sa impart din pasiunile mele cu voi.
Astfel voi avea doua premii de dat cu produse dragi mie, pe care le am si eu.

Premiile sunt impartite in "bunatati pentru unghii" si "bunatati colorate".
Cred ca cele care ma urmariti constant stiti ca imi plac si cartile asa ca am decis sa va ofer si voua doua carti, cate una pentru fiecare premiu.
Nu mai lungesc vorba si va prezint premiile.

PREMIUL I - bunatati pentru unghii contine 8 oje si o carte:

  • Gabrini 3D in nuanta 11 - detin si eu una, o puteti vedea AICI
  • Orly Regal Vintage
  • essence 112 time for romance 
  • Jordana 005 Blackberry
  • Flormar True Color 027
  • Gabrini 386 - o puteti vedea AICI
  • Orkide 715 - o puteti vedea AICI
  • Gabrini N12 - o puteti vedea AICI 
  • cartea PARFUMUL de Patrick Suskind - o carte care m-a tinut cu sufelteul la gura. O scurta recenzie gasiti aici

PREMIUL II - bunatati colorate contine produse de machiaj si o carte:

  • trus de farduri Get Me Gorgeous ce contine 4 farduri de pleoape, 1 fard de obraz si 2 rujuri 
  • iluminant pentru fata e.l.f. in nuanta Lilac Petal (e comparat de catre Temptalia cu HigBeam de la Benefit)
  • creion de ochi Avon Super Shock in nuanta Raw Plum
  • creion de sprancene essence in nuanta 02 Brown
  • creion contur buze Jordana in nuanta 22 Natural
  • ruj de buze BCT HmbG nude
  • lip lust Beauty UK in nuanta 11 office chic
  • pieptane de gene/sprancene e.l.f.
  • cartea Confesiuni Nocturne de Freya North - scurta recenzie gasiti aici - mi s-a parut relaxanta, haioasa si romantica.
Tot ce trebuie sa faceti e sa respectati regulile si sa completati formularul Rafflecopter de mai jos, de sub reguli.

Iata si REGULILE  OBLIGATORII ce trebuiesc urmate pentru a putea participa:
  • sa urmariti blogul prin GFC (google friend connect) - partea din dreapta a blogului
  • sa dati like paginii de facebook a blogului - AICI 
  • sa urmariti blogul prin email - in partea dreapta a blogului - si sa-mi lasati adresa de email cu care v-ati inscris. ATENTIE! Trebuie sa confirmati abonarea prin email.
  • sa dati share pe facebook acestei postari si sa-mi lasati link-ul
  • sa dati share paginii blogului si sa-mi lasati link-ul - share-ul se da din pagina oficiala a blogului, setari:



Pentru SANSE SUPLIMENTARE:
  • sa ma urmariti prin BlogLovin'- AICI
  • sa ma urmariti pe Twitter - AICI
  • sa ma urmariti pe Pinterest - AICI
  • sa ma urmariti pe Instagram - daca aveti - AICI
  • sa ma urmariti pe tumblr - daca aveti - AICI
  • sa ma urmariti pe Google+ - daca aveti - AICI
  • sa dati share acestui giveaway pe twitter 
  • sa-mi spuneti ce tip de postari ati vrea sa vedeti pe blog 
  • sa-mi spuneti ce premiu ati prefera
Pentru cele de mai sus va rog sa imi lasati numele conturilor cu care ma urmariti si linkul in cazul share-ului, in casutele din formular.
Daca nu aveti cont pe unul din site-urile de mai sus nu completati rubricile din formular.

Este un GIVEAWAY destinat persoanelor de sex feminin, asa ca nu accept inscrieri din partea barbatilor. Va rog sa tineti cont de acest lucru. Verific inscrierile.


a Rafflecopter giveaway  
Disclaimer:
Giveaway-ul NU este sponsorizat!Toate produsele au fost cumparate de mine pentru a va fi oferite, sunt noi si in termenul de valabilitate inscripitonat.


GIVEAWAYUL este deschis timp de 2 saptamani, din data de 2 noiembrie 2013, ora 00:00 pana in data de 16 noiembrie 2013, ora 00:00.
Imi rezerv o perioada de 48 de ore pentru a verifica inscrierile si/sau descalifica inscrierile care nu respecta regulile.
Din momentul afisarii castigatoarelor acestea au la dispozitie alte 48 de ore pentru a lua legatura cu mine prin email, la adresa abyukina@gmail.com.

Mult succes tuturor!


PS: Urmariti si pagina de facebook, si acolo vor fi surprize ;)

See U Soon!