marți, 5 noiembrie 2013

WISHLIST

Hello, hello!
Nu obisnuiesc sa-mi fac liste de dorinte prea des deoarece tind sa nu ma tin de ele si sa-mi "fuga" ochii spre alte bunatati minore facandu-ma sa ma abat de la planuri.
E un lucru cu care incerc sa ma lupt.
Ultima oara cand am creat un wishlist a fost in iunie si sunt mandra de mine ca am reusit sa bifez cate ceva de pe lista aceea.O puteti vedea AICI.

Revenind la cea de astazi sa purcedem :-D
Ordinea e aleatorie :-D

1.Fardurile MAC in nuantele: Creme Brule, Omega , Charcoal Brow. Da inca nu le-am bifat pe acestea si inca nu stiu de ce :-D
2. Too Faced Shadow Insurance
3. Make Up For Ever - Waterproof Concealer
4. Pensula Mac 217 Blending
5. Pensula Real Techniques Expert Face
6.Setul Real Techniques Duo-Fiber
7. Davidoff Cool Water
8. Anastasia Brow Wiz nuanta Soft Brown
9.Hydraluron Moister Booster
Sa incepem cu ojele (doar cateva):
10. Zoya Pixie Dust Carter si Destiny


11.Essie Winter 2013 Shearling Darling

12.Essie No Baggage Please

13. Color Club Snow Flakes
  *sursa
14. China Glaze Charmed, I'm sure
 
15. Ceva ce mi-ar placea sa am :-) *sursa

Si ma opresc deocamdata aici. La oje nu vreau sa ma mai gandesc, nu de alta, dar postarea s-ar transforma in una plina de oje si refuz sa fac acest lucru.
Daca stau acum sa ma gandesc intens sunt sigura ca as mai gasi produse sa pun pe lista,dar ma opresc.

Voi va faceti liste de dorinte? Reusiti sa bifati produse din ele? Aveti vre'un secret pentru a fi cat mai constante in indeplinirea dorintelor :-D

See U Soon!