marți, 14 mai 2013

TAG: CURCUBEU / Rainbow colors Tag

Hello, hello!
Va era dor de un nou tag? Mie da!
Tocmai ce am urmarit acest tag pe canalul de youtube a lui Becky - TalkBeckyTalk si mi-am dorit mult sa il realizez si eu!
Asa ca iata-ma!
Regulile sunt simple: trebuie sa numesti un produs/accesoriu/haina pentru fiecare culoare din curcubeu plus inca 2 obiecte : roz si multicolor.
Simplu, nu?Ehe...nu prea, cand mai multe produse preferate au aceeasi culoare :)) ROGVAIV

ROSU

Ador acest ruj creion de la Oriflame in nuanta Deep Berry. In general nu port rosu pe buze, nu prea ma avantajeaza (si sa recunoastem iti trebuie si un pic de curaj si incredere in tine pentru astfel de culori - lucrez la acest capitol :D), dar acesta imi place mult, mirosul, textura, singurul minus fiind rezistenta destul de scazuta.Insa trec cu vederea peste acest aspect.

ORANGE
Desi produsul nu are aceasta culoare, ambalajul da , asa ca il includ. Este vorba de crema de protectie solara Vichy Capital Soleil 50+ pe care o folosesc ca si crema inainte de a aplica machiajul in zilele in care stiu ca voi petrece mult timp expusa la soare.

GALBEN
Mi-a dat ceva batai de cap aceasta culoare, insa m-am decis sa consider culoarea ocru (din punctul meu de vedere) a paint pot-ului MAC in categoria galben. Dupa cum va spuneam in postarea portfardului meu de calatorie il folosesc ca baza pentru fardul de pleoape.

VERDE
O descoperire recenta in ceea ce priveste protectia impotriva transpiratiei, deo roll Mitchum. Cel de mai sus e cel fara miros, insa il consider mai eficient pe cel cu miros (are eticheta cu roz).

ALBASTRU
Colierul meu preferat vara trecuta de care am de gand sa abuzez si in acest sezon.Este de la Avon (sincer nu mai stiu cum se numeste).

INDIGO

Alta culoare greu de incadrat. Am sa includ aici creionul de la Avon Arabian Glow in Deep Purple (stiu ca zice mov).E un mov mai inchis, asa ca ii dau nota de trecere ca indigo :D

VIOLET
Ce tag ar fi fost acesta fara o oja?? Nuanta 133 oh my glitter! din colectia noua de la essence are nuanta potrivita de violet. Shimmerul discret ii ofera exact stralucirea de care au nevoie unghiutele tale.

ROZ
ADOR! aceasta lumanare/tarta de la Yankee Candle, Pink Lady Slipper. Nu o pot descrie, un pic dulce, dar foarte putin,aduce un pic cu mirosul bomboanelor "Cip si Dale", daca le stiti, acelea mici, mici de tot.
Descrierea oficiala : "A wonderfully soft and sweet spring bouquet, reminiscent of lovely rose petals, jasmine and violets."

MULTICOLOR
Rochita mea preferata, inclusa si in Spring TAG.

Am lasat cateva produse deoparte, dar m-am hotarat intr-un final.
As dori sa va invit si pe voi sa faceti acest tag.
Nominalizez direct pe:
Jo - Josephine's World - Rainbows in a jar
Carla - Sun after Storm
Cleopatra - Passion for stylish life
Catalina - CătălliNails

Daca nu aveti blog astept sa descopar preferatele voastre dupa culoare in comentariile de mai jos.
Ce culoare preferati din curcubeu?Eu inca nu ma pot hotara!

See U Soon!