joi, 2 mai 2013

Portfardul meu de calatorie/ What's in my make-up bag

Hello,hello!
Va salut de pe plaiurile mioritice ale Subcarpatilor de Curbura, din peisajul superb în care mă aflu pentru mini-vacanta de Paşte.
Am vrut să profit de aceasta ocazie si sa va arat ce se afla in portfardul meu de calatorie, toate fardurile si accesoriile mele necesare realizarii unui machiaj, toate transportate în portfardul meu preferat.
Portfardul e luat de la Avon din gama Natural Spa, in culoarea mea favorita, mov. Desi pare micut, e foarte incapator, tot ce urmeaza sa va arat fiind transportat in acesta.
Nu plec nicaieri fara pensulele mele favorite, cea penttru aplicarea fondului de ten fiind nelipsita.
In functie de cate zile stau imi iau crema mare de fata (in momentul acesta Yves Rocher Inositol Vegetal) sau mostrele ce urmeaza:
Pentru fata foloesesc:
Pentru ochi, ca baza (combinatie intre 2 produse):
Fie baza essence I Love Stage + MAC Paint Pot in Soft Ochre, fie baza essence + NYX Jumbo in nuanta Milk.

Ca si farduri, in functie de starea de spirit si tinute, una din platele mele Sleek, in cazul de fata Monaco.
Creioanele de ochi la care apelez cel mai des sunt:
Arabian Glow Purple de la Avon, Sparkle in Paris Purple Shimmer de la Oriflame, 910 Satin Blue de la Nyx si tusul de ochi waterproof de la e.l.f. in nuanta Black.
Tusul de ochi gel in nuanta 02 London Baby de la essence si unul din rimelurile mele favorite de la Maybelline One by One Volume Express.
Am si accesoriile care sa ma ajute, ondulatorul de gene si ascutitoarea dubla de creioane de la Avon:
Sprancenele sunt conturate cu kit-ul NYX sau creionul essence:
Culoarea obrajiilor este data de Mosaic Powder de la Nyx in nuanta Plummy,iar iluminarea o realizez cu e.l.f. shimmering Facial Whip in nuanta Lilac Petal.
Pentru buze merg in general pe nuante de roz sau nude, dar in ultima vreme m-am indragostit de o culoare mai puternica.
Pentru trasarea conturului folosesc creioanele NYX 848 Flower (roz) sau 803 Burgundy, iar apoi glossul NYX 104 Sweet heart sau culoarea mea favorita(dar pe care nu o port des) creionul LIPIMACT de la Oriflame in nuanta Deep Berry.
Cam acestea sunt produsele pe care le iau (de cele mai multe ori) cu mine. Pot  exista variatii ale paletei Sleek, a unor creioane de ochi (cel de la avon e mereu prezent) sau a unui luciu de buze (Sweet heart il am mereu).

Voi ce luati in portfardul vostru?

See U Soon!