miercuri, 8 mai 2013

Favoritele lunii Aprilie

Hello, hello!
Stiu ca am intrat de o saptamana in luna mai, dar nu e asa de tarziu, inca va pot prezenta favoritele mele in luna aprilie.

 Nu sunt foarte multe, sunt constanta si am sa incerc sa nu mai cumpar nimic nou pana nu termin din cele pe care le am (sper sa ma tin de promisiune!).
Astfel, luna aceasta am folosit mai des urmatoarele:
 Make-up:
Fondul de ten essence Stay al day in nuanta 20 soft nude.Acoperire medie, finish placut, rezistenta ok (nu chiar 16 ore :D)
Pudra Stay Matt by Rimmel:

Fardul Mac Quarry pentru conturarea sprancenelor:
Pudra bronzanta (pe post de iluminator) e.l.f. Healty Glow Bronzing Powder in nuanta Luminance:
Pentru unghii am folosit ca baza essence studio nails 24/7:
Ingrijire
Pentru par am folosit tratamentul leav-in cu ulei de argan Avon Advance Techniques
Pentru corp am folosit in prima parte a lunii uleiul de corp cu flori de cires si ulei de migdale Kneipp:
Iar in a 2-a parte untul de corp castigat la un concurs I Love...Vanilla & Ice cream care miroase exact ca si inghetata de vanilie Polar! Iti vine sa il mananci.


Cel mai iubit produs de luna aceasta l-am lasat la sfarsit.
Este vorba de demachiantul pentru fata si ochi de la Apivita. E fantastic! Fara parabeni, cu 93% ingrediente naturale.Am sa ii fac in curand un review.
Cam acestea au fost produsele mele favorite in luna aprilie.
Voi ati "abuzat" de vreun produs in luna aprilie?

See U Soon!