luni, 26 noiembrie 2012

Last Week Photos (19)

Hello, hello!
Iata ca s-a mai scurs o saptamana (deja aceasta fraza devine un lai motiv).
Iata saptamana mea:





The best / Cele mai bune
 
  
 The newest to my collection, Inglot matte 713 / Cea mai noua oja la colectia mea, Inglot mata 713


Happy birthday Mama / La multi ani Mama!


Addicted to sparkle / Dependenta de sclipici


Goodies front Gaudeamus, the Romanian annual book fair / Bunatati de la Gaudeamus, targul anual de carte din Romania


Playing with Mac eye shadow/ Jucandu-ma cu farduri Mac


 Late b-day gift from my friend / Cadou de ziua mea intarziat din partea prietenei mele

Aceasta a fost saptamana mea.
Va vine sa credeti ca vom intra in decembrie? Ca mai e un pic si vine Mos Nicolae si apoi Mos Craciun?
Eu inca nu constientizez :D

See U Soon!