vineri, 16 noiembrie 2012

Goodies: AVON, ORIFLAME, thboxes

Hello,hello!
Nu am avut timp sa scriu ieri aceasta postare, ghiciti de ce? Am fost la avanpremiera Twilight Saga Breaking Dawn Part 2.Gata s-a terminat :(
Mi-a placut mai mult partea a 2-a decat prima din Zori de zi. Nu am sa va dau detalii, va las sa il vedeti.

Revenind la postarea de astazi, de cand nu v-am mai aratat cateva "bunatati"? De ceva vreme.
Asa ca va arat ce mi-am luat.



Produsele Avon sunt din campania trecuta, dar am fost destul de incantata de ele.
Mi-am luat setul de 4 produse cu 25 lei , rimelul meu preferat de la Avon - Supershock si mi-a venit pensula pentru model restanta.
Aveam nevoie de peria de par pentru geanta, mi-am terminat spumantul de baie  si era cazul sa il inlocuiesc si acesta miroase bine (insa nu foce foarte multa spuma), iar gelul de dus miroase fantastic.


Comanda Oriflame e plasata tot din catalogul campaniei trecute si a constat in 2 geluri de dus din gama Discover (cred ca am toata gama :P), un tus turcoaz din gama veryme,  o oja din  gama clasica si una din gama Neo Chic al carui capacel il ador. Cred ca mi-am luat aceasta oja mai mult pentru design decat pentru naunta roz (cu toate ca nu prea am astfel de nuante in colectie).


Tusul de ochi este waterproof, se sterge destul de greu. Insa si aplicarea e problematica. Are o formula usoara, apoasa si e necesara reaplicarea inca unui strat dupa ce primul s-a uscat.


Astazi am ajuns si la posta vamala sa imi iau comanda plasata pe thboxes.com.
Participand la concursul organizat de Andrea am primit un cod de reducere de 10% pentru orice comanda plasata pe site si cum mai aveam ceva maruntis pe card, tentatia a fost mare. A durat pana m-am hotarat, dar iata-le: o bratara curelusa imitatie piele si o pereche de cercei cu pene/fulgi.


Cam acestea ar fi bunatatile. Mai astept cateva din campania actuala Avon.
Cel mai mult astept Targul de carte Gaudeamus care v-a avea loc saptamana viitoare la Romexpo de unde iar imi iau bunatati literare. Am o lista cam lunga, iar trebuie sa ma limitez :D.

See U Soon!