joi, 29 noiembrie 2012

TAG: F, F, e or e

Hello, hello!
Nu e asa ca nu v-ati prins depre ce este vorba din titlu, nu? Pai asa sunt eu, complic lucrurile.
Acest TAG l-am vazut la Alina  pe blog unde ne-a invitat sa il facem si noi.
Asa ca m-am conformat (ca de vrut, nu am vrut!! Glumesc :D), insa eu i-am adaugat inca un nume, o gama de produse din aceeasi categorie, si anume e.l.f
Este vorba de Farmasi, Flormar, essence sau e.l.f.




Iata intrebarile:

1. Care sunt primele 3 produse preferate (cele mai folosite) de la Farmasi ?
Sincer nu am multe produse de la Farmasi. Cateva oje, am avut un gel de dus si un ruj. Asa ca alegerea nu e complicata, ojele vor fi pe primul loc, chiar daca nu m-au incantat extraordinar.

2. Care sunt primele 3 produse preferate (cele mai folosite ) de la Flormar ?
In primul rand pudra mea cea de toate zilele, Flormar Compact Powder nuanta 91, care nu este atat de inchisa pe piele, cum se vede in poze.
Al doilea produs folosit intens este oja Flormar Supershine in nuanta 40, negru, folosita mai in toate manichiurile cu model.
Al treilea produs folosit intens, surpriza, tot o oja, primita in Pink Boxul lunii iunie, Flormar in nuanta 382.
Sunt insa pe lista cateva produse pe care as dori sa le incerc,in special  fondurile de ten.

3. Care sunt primele 3 produse preferate (cele mai folosite) de la Essence ?
Pe primul loc, fara discutie, se situeaza tusul gel pentru ochi in nuanta 01 Midnight in Paris. The best ever!(din cele incercate de mine). Nu se intinde, rezista cel putin 10 ore intact, se aplica foarte usor, nu se usuca in borcan. Pentru mine e ideal!
Pe locul 2 as adauga lacurile de unghii, in special cele in ambalajul vechi, sticluta mai mica si pensula clasica. Culoriile superbe, rezistenta ok.
Pe locul 3 se gasesc top coat-urile pentru lacurile de unghii.

4. Care sunt primele 3 produse preferate (cele mai folosite) de la e.l.f ?
Cel mai folosit produs a fost primerul pentru fata cu care am avut o relatie de iubire/ura. Am iubit produsul, am urat ambalajul deoarece a facut difcilia eliberarea produsului.E produsul pe care l-am terminat si cel mai repede.
Al doilea produs folosit intens este paleta Perfection Complexion, o paleta corectoare pulbere.
Si pe locul 3, desi ar trebui trecute in capul listei, sunt pensulele lor, atat gama studio makeup cat si gama essential. Cele din gama mineral inca nu am avut ocazia sa le incerc.

5. Care credeti ca sunt diferentele  intre cele 3 ?
Cred ca diferentele sunt destul de mici, desi essence are o politica, din punctul meu de vedere, mai buna de marketing, la fel ca si elf. Cel putin mie asa mi se pare.De asemenea, cred ca sunt cunoscute pe piata pentru   o anumita gama de produse in special, spre ex. Flormar, cand aud acest nume , primul lucru in mintea mea sunt ojele ca si Farmasi. Cred ca depinde de la persoana la persoana.

6. Daca ati putea sa luati produse nelimitate de la una din firme, de la care ati alege sa luati ?
Cu siguranta mi-as completa colectia essence, indiferent de produse. Iar apoi ar veni randul celor de la e.l.f , in special colectia de pensule de makeup.

Dintre producatorii de mai sus, care sunt preferatii vostri?

Va invit sa faceti si voi acest tag.

See U Soon!