sâmbătă, 3 noiembrie 2012

LOTD: Best BLUE

Hello, hello!
Ce ma bucur ca vremea tine cu noi si e soare, iat temperatura e acceptabila. Sper sa mai tina aceasta vreme cel putin o saptamana  :D ( sa fie frumos si de ziua mea).
Vorbind tot de vreme, look-ul de astazi este realizat asta vara, cand temperaturile erau sufocante! Este un machiaj light pentru fata, dar cu accente pe ochi.

Este, asa cum spune titlul, albastru (in totalitate), inclusiv accesoriile. Cand vine vorba de asortat imi pierd capul si asortez tot ce se poate, asa cum ve-ti vedea.

Iata-mi „opera”:









 Am folosit:

FATA:
•    Vichy Normaderm
•    BB Cream Garnier
•    Pudra Flormar nuanta 91
•    Blush British Continental Trading – nuanta Rouge


OCHI:
•    Baza pentru pleoape Essence I Love Stage
•    Creion Jumbo Nyx nuanta Milk
•    Paleta Sleek Glory in combinatia aratata mai jos
•    Tus gel Essence nuanta 01 Midnight in Paris
•    Rimel  Essence Get big lashes
•    Kitul de sprancene Elf in nuanta Ash




BUZE:
•    Ruj British Continental Trading in nuanta L2025
•    Luciu de buze Oriflame Gloss Booster nuanta Sugar Glaze

Nu este o combintie exceptionala, un machiaj simplu, dar al carui finish mie imi place.
Ah...mi-e dor de vara :D

Si tot va spuneam de obsesia mea de a asorta (sunt o persoana ciudata uneori :D) , in ziua respectiva mi-am asortat si unghiutele:

Am folosit FlorMar nuanta 438 peste care am dat un strat de Essence colour 3 - city that never sleeps (prezentata aici )

See U Soon!