sâmbătă, 26 mai 2012

Goodies: Ultima perioada

Hello,hello!
Astăzi va prezint bunătățile cumpărate în ultima perioadă. Nu le-am enumerat în titlu deoarece sunt de la mai multe firme și mă întindeam prea mult.
Sa începem :D
Cu puțin timp în urma am descoperit blogul Cleopatrei, un blog nu doar despre beauty, un blog despre viată. Citind blogul ei am descoperit  colaborarea  cu siteul Parfumeria Mea prin care putem beneficia de o reducere de 5% la fiecare comandă. Nu mai auzisem de acest site pana acum și când l-am vizitat m-am îndrăgostit pe loc de câteva produse.Dacă doriți să beneficiați de cod dați clik pe cuvântul "colaborare" de mai sus și va duce la postarea ei cu privire la această reducere.
Mi-am achiziționat un mini beauty case de la Makeup Trading care este la reducere.Sunt foarte încantată de casetuţă mai mult decât de farduri.Nu le-am încercat pe toate, doar câteva, dar m-am îndrăgostit de unul dintre blush-uri .
Nu am putut rata achizitionarea unui TRAVALO mini (4 ml), care este la super preț!(culori disponibile gold și pink), un recipient pentru spray ce poate fi reîncărcat (aprobat pentru transportul în avion).Există și o variantă mai mare, de 5 ml cu mai multe culori disponibile.
Iată-le:




Weekendul trecut ( da, weekendul acela ploios) m-am decis sa ies din casă ( da, pe ploaie...deh) și am dat o fuga pana în Afi Cotroceni. Aveam scop precis: Yves Rocher. Mi s-a terminat deo roll-on cu bumbac, iar pe site nu îl au momentan. Asa ca m-am dus în magazin sa îl achiziționez.A costat 15 lei și am primit și un cupon de reducere de 30% la un produs în perioada 30 mai - 30 iunie, în magazinele Yves Rocher. Sunt foarte mulțumită de acest deodorant. Abia aștept sa vad cum v-a face fata în zilele călduroase.

Bineînțeles ca nu am rezistat sa nu intru la Meli Melo. Am descoperit o groaza de produse la reducere ( 5, 10, 15 lei) și mi-am achiziționat un inel cu trandafir (ca tot se poarta floral print :D) pe care am dat doar 5 lei.



Nu puteam să nu trec pe la Cărtureşti sa îmi întregesc colecția de ceaiuri. Am descoperit un ceai foarte bun: cel de cireșe negre! The best ever!(sunt adepta ceaiurilor de fructe, nu îmi place ceaiul negru, verde sau combinații intre acesta). Mi-am luat și varianta cireșe si banane, cu toate ca bănuiesc ca o sa fie un pic dulceag. Iar o cutiuța mult prea cute nu putea sa nu se alăture colecției mele :D. Ceaiurile au fost 9,70 lei cel de cireșe negre, 7,90 cel de cireșe si banane, iar cutiuța 10 lei. Oricum librăria Cărtureşti e un paradis! Cea de pe bulevardul Magheru e cea mai mare (din cate știu eu) și poți pierde ușor timpul acolo admirând cărți, cd-uri, filme, jucării pentru copii, caiete cu design-uri fenomenale, căni, decorațiuni. Preturile într-adevăr sunt mai mari, dar unele lucruri merita din plin!


Pană pe 20 mai site-ul ELF a avut o campanie de reduceri la toate produsele (asa cum v-am anunțat și pe Facebook): 20% la gama essential, 25% la gama mineral și 30% la gama studio. În sfârșit ocazia mea! Mi-am luat pensulele mult dorite: kabuki și stipple. Iar pe lângă acestea mi-am luat și paleta "complexion perfection" -pentru a crea un ten uniform și radiant.
Zilele acestea ELF are o promoție cu transportul gratuit prin posta romana la comenzile de minim 40 RON folosind codul ELF40 . Nu ratați!


De pe site-ul COSMETIC-STYLE mi-am achiziționat ( în sfârșit!!) creionul NYX Jumbo nuanța Milk - vestitul creion folosit în special ca bază pentru fardul de ochi. Prețul e super bun (19 RON) și a fost singurul site unde îl au în stoc. De aici mi-am achiziționat și un recipient cu pompiță pentru acetona ( 9 lei)  foarte practic. Comanda a fost mica, costul transportului prin posta romana fiind de 10 lei :D. Site-ul are o gama variata de produse de make-up și accesorii, fiind printre puținele care am văzut ca au produse Urban Decay, aducând pe comanda inclusiv paletele Naked. Merita sa aruncați un ochi .

Era sa uit cea mai importanta achiziție, comanda făcuta pe site-ul MAKEUP SHOP.
Au promoție la rujurile Sleek Sheer reducere 50% așa că mi-am achiziționat nuanța Satin, iar pe lângă acest ruj mi-am luat prima mea paleta Sleek : MONACO. Sunt foarte incantata de această paleta cu nuanțe pastelate, numai bune de purtat și combinat pe pleoapa! Iată-le:

 

Cam multe... V-a trebui să iau o pauză.
Urmează sa îmi iau câteva cărți având în vedere ca în perioada 31 mai -3 iunie la Romexpo are loc Targul de carte Bookfest 2012 Pavilioanele 14, 15 și 16 (dacă nu mă înșel).

See u soon!