duminică, 13 mai 2012

Goodies: ELF

Hello, hello!

Revin cu o postare despre ultimele bunatati achizitionate de la ELF.
Pe site au avut promotie: la orice comanda de minim 40 de ron primeai cadou produse ELF in valoare de 24 sau 26 ron.
Bineinteles nu am putut rezista tentatiei.
Eu mi-am comandat:
  • Ruj de buze Voodo
  • Pensula pentru aplicarea fardului pliul ochiului
  • Paleta beauty on the Go - beach retreat
  • Lac de unghii Metal Madness


Cadoul primit a constat in 3 produse:
  • Creion de ochi nuanta Gilded
  • Fard de pleoape Nouveau Neutrals
  • Luciu de buze nuanta Angel
Pensula este foarte buna, raportul calitate pret fiind excelent. Rujul este o nuanta care pe buzele mele se vede foarte bine. In general evit culorile de rosu, nu ma avantajeaza, dar aceasta nu este foarte pigmentata si este exact ce imi trebuie.De oja sunt un pic dezamagita deoarece pe site arata altfel aceasta nuanta.Paleta de farduri contine 2 nuante de ruj si un fard de obraz pe langa cele 10 farduri de pleoape.

Per total  sunt foarte multumita de comanda mea si de produsele ELF raportul calitate pret fiind foarte bun.

Produsele cadou:





 Pe site oja arta asa :

Voi sunteti multumiti de produsele ELF?