duminică, 27 mai 2012

TAG: Păcate

Hello, hello!

Încă o postare pe ziua de astăzi, un tag. Acest tag a circulat o buna bucata în blogosfera și mi-a plăcut destul încât l-am preluat, cu excepția cred că ultimei întrebări, care sincer nu mai știu despre ce era :D.

Asa ca iată:
1. Lăcomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care îl ai? Și care este cel mai scump?
Cel mai ieftin..hmm..cred ca sunt creioanele ADA de 1 leu bucata.Cel mai scump...nu știu, am câteva produse scumpe, dar le-am primit cadou...cred că nu se pune :D
2. Mânie - Care este produsul cu care te afli într-o relație de iubire/ură? Ce produs a fost foarte greu de găsit?
Un creion-fard de la avon Avon. Îl iubesc, dar nu e rezistent pe ochi.Un alt produs cu care am o astfel de relație este Primerul de fata de la Elf – care se comporta exemplar, dar  cu al cărui ambalaj am o relație de reala ură.Din păcate produsul nu mai este atât de lichid încât sa iasă prin pompiță și trebuie sa o desfac.
Produsele Nyx în special ojele.
3. Poftă - Care este cel mai delicios produs cosmetic / îngrijire corporală?
Gelul de dus de la Yves Rocher cu bumbac.
4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?
Crema de corp.
5. Mândrie - Ce produs îți dă mai multă încredere în sine?
Fondul de ten
6. Râvnă - Ce atribute găsești foarte atrăgătoare la sexul opus?
 Ochii.