marți, 29 mai 2012

Bookfest 2012


Hello, hello!
Revin cu o postare draga sufletului meu: Cărțile.
În perioada 30 mai - 3 iunie 2012 , la Romexpo, pavilioanele C1, C2, C3, C4, C5 se va desfășura ediția anuala a târgului de carte Bookfest.
Toate editurile vor avea reduceri de la 15 pana la 70 la suta.
Va las un link către pagina oficiala Bookfest - CLIK AICI -

Eu sigur nu voi rata multe standuri precum Leda ( Corint), Nemira, Trei, Tritonic, Litera, poate și pe la Rao.
Am deja lista pregătită, sa vad ce bifez de pe ea. O sa v-o las mai jos.

Intre timp va las programul câtorva edituri și promoții.
Leda





Oferta Nemirei - pe lângă reducerile de baza, pentru studenți și elevi, 35% reduceri la titluri pe baza carnetului de elev/student.
Editura TREI lansează mult lăudată carte "Fifty Shades of Grey" - "Cele 50 de vicii ale dl. Grey" o carte din colecția EROS.
Va las linkul către postarea de pe blogul Trei cu privire la titluri ce se vor lansa la târg.
CLIK AICI

AICI găsiți și programul editurii Litera.

Ofertele editurii Rao nu le știu, dar de cele mai multe ori au reduceri începând cu 20% reducere la achizitionarea a minimum 2 cărți. Reducerile pot creste pana la 35% în funcție de numărul cărților (asa au de obicei).

Editura HUMANITAS are peste 20 de lansări în aceasta perioada și preturi începând de la 9,99 lei.
CLIK AICI pentru programul lansărilor.

Si editura POLIROM are lansai de carte și titluri începând de la 9,99 lei.Au atât autori clasici cat și colecția CHIC pe care personal o ador.
CLIK AICI pentru programul lansărilor.


Dacă aveți o editura preferata dați o fuga pe site-ul acestora și aflați noutățile lor de la Bookfest București 2012.

Si acum sa va las lista mea cea lunga - ce mi-ar plăcea sa îmi cumpăr de la Bookfest. Din păcate bugetul e limitat (foarte) și numai câteva vor ajunge în biblioteca mea. O sa revin după aceea sa va prezint achizițiile.
Începem:

Si lista e muuult mai lunga, dar momentan acestea sunt prioritare. Cu toate ca o sa apuc sa îmi iau doar 3-4 cărți,sunt sigura.Dupa cum vedeți sunt toooate ficțiune. Da! Sunt încă "copil" :P

See u Soon!