duminică, 20 mai 2012

Goodies: Oriflame si Avon

Hello, hello!
Astăzi va prezint bunătățile achiziționate luna aceasta de la Oriflame si de la Avon.Nu ma pot abține când vine vorba de ofertele lor :d.
Începem cu Oriflame, comanda care a fost consistenta.De asemenea va arat și produsele cumpărate din Flyerul campaniei 7, din care puteai comanda produse la preturi speciale dacă aveai plasata o comanda de minim 100 RON din catalogul C 7, valoare necumulata.
Produsele achiziționate:
  • Balsam Protector Tender Care Cherry , care are un miros bestial, dar care din păcate ca și balsam de buze nu m-a ajutat de loc, chiar mi-a dăunat buzelor producându-le mici puncte albe (brobonele). Il voi folosit pentru coate, mâini , călcâie etc.
  • Crema de mâini Pro Youth pentru menținerea aspectului tânăr al mâinilor. Îmi place ca are un ambalaj mic care poate fi luat foarte ușor in geanta.
  • Parfum Volare Magnolia, un parfum romantic, combinație de flori de magnolie și citrice, cu ușoare tonuri de mosc.
  • Loțiunea tonica împotriva punctelor negre Pure Skin.Foarte puternica cu un miros plăcut,dar destul de dificil de suportat pentru cine are pielea foarte sensibila. In privința punctelor negre, coșurilor și a sebumului își face destul de bine treaba, îndepărtând impuritățile.Conține acid salicilic ( aspirina) foarte bun în tratarea coșurilor.
  • Gel de dus exfoliant Nature Secrets cu zmeura și menta ( încă nu am apucat sa il testez :D )
  • 2 genți Ladylike ( roșie și neagra, cea neagra pentru mama :D), foarte frumoase, dar nu atât de bombate ca în imaginea din catalog :D 
  • un luciu de buze Beauty Gloss Booster nuanța Sugar Glaze pe care îl ador, dar care din păcate nu se mai găsește in oferta lor ( a fost de la paginile cu "in limita stocului disponibil")
  • Crema de mâini cu aroma de fructe de pădure. Aroma divina,de zmeura,culoare super cute, roz.
  • Crema exfolianta pentru corp Discover Mexico
  • Gel de dus Discover Mexico.
  • din ofertele speciale pe care le afișează înaintea plasării unei comenzi mi-am luat o oja Very Me nuanța Peach
  • Am primit cadou un Gloss Cocoon  nuanța Almond Cream.
Din Flyer mi-am achiziționat:
  • Apa de toaleta roll-on Grace ( îmi place foarte mult aroma ei fresh-eleganta (iasomie indiana,violeta, garoafa,lemn de cashmere,vetiver)
  •  ruj Triple Core - ediție speciala - nuanța Love Nude ( am adorat acest ruj, pana sa dispară împreuna cu tot cu geanta mea prin luna februarie...:( )
  • Lac de unghii Very Me nuanța Night Fever - argint viu cum îmi place mie sa o descriu, cu sclipici, dar mata.
  • Banda abraziva pentru spate (lufa)
  • portfard Stripy Beach
  • Colier Beloved - pe care îl ador, inimioara fiind foarte frumos lucrata
Aici va las linkurile către catalogul Oriflame si flyerul campaniei 7. Va puteți înscrie pe site-ul Oriflame și vi se va repartiza un consultant sau dacă doriți sa va înscrieți trimiteți-mi un mail pe adresa : abyukina@gmail.com.
CATALOG
FLYER C7

De la AVON comanda a fost mai mica luna aceasta, dar plina cu produse pe care de abia aștept sa le încerc ( reîncerc):
  • Fard de pleoape True Color Quad nuanța Purple Haze ( fard care a dispărut tot cu geanta mea în februarie )
  • Contur pentru ochi Super Shock - de care sunt un pic dezamăgita, pe ochi nu este negrul intens promis și are urme de sclipici
  • Pensula pentru contur ochi
  • Creion retractabil pentru ochi nuanța Ultra violet- pare închis atunci când te uiți la el, dar pe ochi este un mov superb
  • Spray de par Naturals cu zmeura și hibiscus pentru parul lipsit de volum ( miroase adorabil, iubesc zmeura :P )
Va las în compania pozelor și a swatch-ului creionului mov și a conturului de ochi de la Avon.